15.07.2020

“Tele2”: Covid-19 izraisītās izmaiņas otrajā ceturksnī ietekmējušas telekomunikāciju nozari

Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums otrajā ceturksnī samazinājās par 6%, salīdzinot ar aizvadītā gada otro ceturksni, un sasniedza 29,9 milj. eiro. Savukārt apgrozījums no pamatdarbības uzlabojās par 1% un bija 20,9 milj. eiro. Otrā ceturkšņa rezultātus būtiski ietekmēja Covid-19 izraisītie apstākļi, kā rezultātā samazinājās ieņēmumi no mobilo tālruņu pārdošanas un mobilo sakaru viesabonēšanas.
 

Vienlaikus, pateicoties savlaicīgām korektīvām darbībām, “Tele2” noturēja augstu darbības efektivitāti, sasniedzot augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē  – 41,9%.

“Otrais ceturksnis bija izaicinājumu pilns – sabiedrības un darbinieku veselības un drošības apsvērumu dēļ slēdzām mūsu klientu centrus, kas ietekmēja telefonu un viedierīču pārdošanas apjomus. Apstājās tūrisma nozare un ārvalstu biznesa komandējumi, kas atstāja negatīvu iespaidu zvaniem viesabonēšanā. Taču, neraugoties uz šiem pārbaudījumiem, mēs spējām ārkārtējās situācijas laikā ātri pārkārtoties un palīdzēt klientiem, dāvājot bezlimita mobilo datu apjomus aptuveni 10 milj. eiro vērtībā, kā arī, pateicoties izdevumu samazināšanai, saglabāt augstu rentabilitātes rādītāju. Uzņēmuma darbība šobrīd liecina, ka esam spējuši pielāgoties jaunajiem apstākļiem,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Uzņēmuma EBITDA otrajā ceturksnī palielinājās par aptuveni 1% un sasniedza 12,5 milj. eiro.

“Pirmais pusgads ir parādījis, ka sabiedrības ikdienā mobilajiem sakariem ir pieaugoša loma, jo datu patēriņš telefonos ir piedzīvojis ārkārtīgi strauju izaugsmi – 50% pieaugumu. Tāpat strauji palielinājies pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi jau sen ir pieteicis kā reālu konkurentu fiksēto tīklu internetam,” saka V.Vancovičs. “Lai arī ceram, ka trešajā ceturksnī koronavīrusa ietekme mazināsies, mēs esam gatavi dažādiem notikumu attīstības scenārijiem. Apzināmies, ka pandēmija maina sabiedrības ikdienu un ieradumus, ietekmējot ekonomisko situāciju valstī, un tas atsaucas arī uz pieprasījumu pēc dažādiem mobilo sakaru pakalpojumiem.”

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti