Tele2 atvērs septiņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus

11. maijs, 2015.

Priecājamies paziņot, ka šogad atvērsim septiņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē un Rīgā, kuri ļaus mūsu klientiem baudīt augstākā līmeņa servisu.

Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas mērogā. Regulāras darbinieku apmācības ļauj klientiem saņemt profesionālas konsultācijas par mobilo sakaru pakalpojumiem, savukārt pateicoties sadarbībai ar ražotājiem varam piedāvāt plašāko jaunāko mobilo ierīču klāstu.
 
Tele2 Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš: “Viens no Tele2 mērķiem ir vēl vairāk paaugstināt klientu apmierinātību, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu un patīkami pārsteigt esošos un topošos klientus ar augstu servisa līmeni un jauniem pakalpojumiem.”
 
Šogad Tele2 atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Tele2 klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju, savukārt klientu apkalpošanas centros vidēji mēnesī uzņēmums nodrošina servisu 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem Tele2 klientiem.