Rūpējoties par klientu interesēm, “Tele2” pievienojas Labas prakses kodeksam

25. augusts, 2016.

Atbalstot godprātīgu un klientu intereses aizstāvošu komercpraksi, mobilo sakaru operators “Tele2” ir pievienojies “Labas prakses kodeksam Par komerciālu paziņojumu sūtīšanas komercpraksi, izmantojot telemārketingu”.
 

Kodekss, kas stājas spēkā no šodienas, 25.augusta, nosaka visiem telekomunikāciju tirgus spēlētājiem vienādus un skaidrus telemārketinga principus, kas respektē klientu intereses un privātumu. Kodeksu “Tele2” parakstīja kopā ar Latvijas Telekomunikāciju asociāciju, Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociāciju, Latvijas Elektronisko komunikāciju asociāciju un vairākiem citiem tirgus dalībniekiem.
 
„Šis ir vēsturisks notikums, jo vienotu telemārketinga standartu noteikšana telekomunikācijas nozarē ir kā Latvijas iedzīvotāju, tā tirgus interesēs. Atbalstot godprātīgu telemārketinga praksi Latvijā un rūpējoties par “Tele2” klientiem, mēs esam priecīgi pievienoties šai iniciatīvai,” saka “Tele2” Komercdirektors Raivo Rosts.
 
“Mēs atzinīgi novērtējam operatoru sperto soli. Labas prakses kodeksa ievērošana nodrošinās to, ka citu mobilo sakaru operatoru klienti turpmāk bez iepriekšējas nepārprotamas piekrišanas netiks traucēti ar dažādiem operatoru pakalpojumu un preču piedāvājumiem un zvaniem, kas brīžiem tiek veikti arī vēlās vakara stundās un brīvdienās. Šis ir nozīmīgs solis nozarē, kas parāda - mobilo sakaru operatori izrāda gatavību sadarboties ar patērētāju aizsardzības organizācijām, lai respektētu klientu privātuma intereses,” uzsver Latvijas telekomunikāciju asociācija.