Pusmiljonu latu investīcijas klientu apkalpošanas centru tīkla attīstībā

19. decembris, 2013.

Esam priecīgi paziņot, ka investējot vairāk nekā 530 000 latu vērienīgā klientu apkalpošanas centru pārveides projektā, nodrošinām saviem klientiem individuālāku, ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī iespēju izmēģināt plašāko mobilo ierīču klāstu.

 

 

Zviedrijā radītais un vēlāk Latvijā pieskaņotais jaunā dizaina koncepts šogad ir ticis ieviests jau sešos klientu apkalpošanas centros – Rīgā (t/c “Spice”, “Riga Plaza” un “Origo” telpās, kā arī Slokas ielā 115), Daugavpilī un Liepājā. Kopumā šobrīd jau astoņos klientu apkalpošanas centros ir veiksmīgi ieviests jaunais koncepts.  Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kura fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.

 

Tāpat šogad esam atvērusi deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā – Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā (t/c “Origo” un “Olimpia” telpās, kā arī Ulmaņa gatvē 88) un Tukumā.

 

““Tele2” mērķis ir nodrošināt, lai ikviens klients būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem un sniegto servisu, un esam lepni ar jau sasniegto – “Tele2” ir klientu uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā!” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.  Rūpējoties par klientu ērtībām, arī nākamgad turpināsim ieviest jauno konceptu vēl virknē apkalpošanas centru.