Pirmajā pusgadā visvairāk mobilo sakaru klientu izvēlējās “Tele2”

19. jūlijs

Mainot mobilo pakalpojumu sniedzēju, visvairāk klientu 2017. gada pirmajā pusgadā izvēlējušies sakaru operatoru “Tele2”. Pateicoties esošo klientu uzticībai, kā arī klientu skaita pieaugumam kopumā, par 10,5% audzis uzņēmuma apgrozījums,  pirmajos sešos mēnešos pārsniedzot 55 miljonus EUR. “Tele2” šī gada jūnijā veiksmīgi izpildīja arī Eiropas Savienības (ES) viesabonēšanas regulas par mobilo pakalpojumu lietošanu Eiropā kā mājās, kas vēl vairāk nostiprināja uzņēmuma pozīcijas tirgū. 
 
“Tas, ka, lietotājiem mainot mobilo pakalpojumu sniedzēju, šobrīd esam viņu pirmā izvēle, apliecina, ka esam izdarījuši pareizus lēmumus gan komerciālajos, gan tehniskās attīstības jautājumos. Šogad lielākais izaicinājums bija ES viesabonēšanas regulas ieviešana, kas turpmāk “Tele2” klientiem ļaus izmantot gan balss sakarus un īsziņas, gan arī mobilo datu pārraidi ārzemēs par tādām pašām cenām kā mājās. Rūpīgi izpētot esošo un potenciālo klientu vajadzības, izstrādājām jaunus tarifu plānus, starp kuriem ikviens varēs atrast sev piemērotāko,” stāsta Valdis Vancovičs, “Tele2” valdes priekšsēdētājs. 
 
Jāatzīmē, ka bez klientu skaita un apgrozījuma pieauguma, "Tele2" izdevās saglabāt labus peļņas rādītājus, kā arī kāpināt rentabilitāti. Salīdzinājumā ar 2016.gada pirmo pusgadu uzņēmuma rentabilitāte ir pakāpusies no 30% pagājušajā gadā uz 34,8% šogad. Labi un stabili rezultāti vēlreiz parāda veiksmīgu, pārdomātu un sistemātisku "Tele2" darbību un attīstību visās jomās.
 
"Tele2", kam ir Baltijā plašākais un, pēc nozares regulatora SPRK* datiem, arī ātrākais 4G mobilā interneta tīkls Latvijā, arī šogad turpinās ieguldīt līdzekļus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā un tehnoloģijās, īpaši attīstot 4G++ mobilo datu pārraidi. Uzņēmums šogad plāno uzbūvēt vismaz 60 bāzes stacijas jaunās vietās, nodrošinot vēl jaudīgāku mobilo internetu un kvalitatīvāku pārklājumu.