Tikai 30% Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu plāno šogad investēt klientu apkalpošanas uzlabošanā, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu aptaujas dati. Visbiežāk uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, pārstāv veselības un sociālās aprūpes nozari, kā arī mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Savukārt uzņēmumi no tādām nozarēm kā lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība, informācijas un komunikācijas pakalpojumi, kā arī nekustamais īpašums un izklaide vismazāk plāno investēt klientu apkalpošanā.
Tie uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, visbiežāk to darīs apmācot darbiniekus klientu apkalpošanā (70%). Tālāk seko tādas aktivitātes klientu apkalpošanas uzlabošanā kā klientu proaktīva informēšana par uzņēmumu jaunumiem (64%) un investēšana tehnoloģijās, kas ļauj efektīvāk apkalpot klientus attālināti (63%).
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
25.03.2024
“Tele2” 5G tīkla pārklājums aptvers 85% Latvijas teritorijas līdz gada beigām
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” 5G tīkls līdz šī gada beigām būs pieejams jau 85% Latvijas teritorijas. Jau šobrīd “Tele2” tīklā darbojas vairāk nekā 250 000 5G ierīču, bet mobilo datu patēriņš 5G tīklā pēdējā gada...
22.03.2024
Pētījums: tikai 10% vecāku ir svarīgas atzīmes, ar kādām bērns pabeigs skolu
Tikai 10% vecāku ir būtiskas bērnus atzīmes liecībā un eksāmenos pēc skolas absolvēšanas, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” veiktais pētījums “Vecāku skolu izvēles kritēriji un gaidas”. Vecāki...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....