Tikai 30% Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu plāno šogad investēt klientu apkalpošanas uzlabošanā, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu aptaujas dati. Visbiežāk uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, pārstāv veselības un sociālās aprūpes nozari, kā arī mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Savukārt uzņēmumi no tādām nozarēm kā lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība, informācijas un komunikācijas pakalpojumi, kā arī nekustamais īpašums un izklaide vismazāk plāno investēt klientu apkalpošanā.
Tie uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, visbiežāk to darīs apmācot darbiniekus klientu apkalpošanā (70%). Tālāk seko tādas aktivitātes klientu apkalpošanas uzlabošanā kā klientu proaktīva informēšana par uzņēmumu jaunumiem (64%) un investēšana tehnoloģijās, kas ļauj efektīvāk apkalpot klientus attālināti (63%).
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”
Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.
Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
28.11.2023
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
24.11.2023
Tele2 klientu aptauja ir noslēgusies!
Paldies visiem, kas piedalījās aptaujā un pauda savu viedokli, par Tele2 pakalpojumiem un to izmantošanu.
22.11.2023
Pētījums: sabiedrībā būtiski samazinājušās skumjas
“Tele2” sadarbībā ar starptautisko konsultāciju uzņēmumu “System1 Group” kopš 2020. gada mēra Latvijas sabiedrības noskaņojumu, izmantojot īpašo “FaceTrace” pētījuma metodi. Kā liecina šī pētījuma dati, šī...