Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) aptaujas dati liecina, ka puse no uzņēmumiem jeb 50% neplāno tērēt līdzekļus Ziemassvētku dāvanu iegādei klientiem, sadarbības partneriem vai darbiniekiem. Savukārt 7% no aptaujātajiem uzņēmumiem ir atzinuši, ka Ziemassvētku laikā plāno ziedot labdarībai.
Tie uzņēmumi, kuri atvēlējuši līdzekļus Ziemassvētku dāvanām, visbiežāk – 80% gadījumu – tās pasniegs darbiniekiem, bet aptuveni trešdaļa uzņēmumu Ziemassvētku dāvanas sūtīs saviem klientiem un biznesa partneriem.
“Mūsdienās dāvanu sarūpēšana bieži vien saistās ar zināmu stresu arī korporatīvajā vidē, ne tikai ģimenes lokā. Tādēļ ir pilnībā saprotams, kādēļ uzņēmumi šajā situācijā izvēlas dažādas pieejas, vērtējot arī savu rocību un iespējas,” saka “Tele2” personāla departamenta direktora Aija Bite-Ozere. “Mēs, “Tele2”, katru gadu arī esam zināmā pārdomu procesā gan par dāvanu saturu, gan to nepieciešamību. Nemainīga vērtība gan ir darbinieku un viņu bērnu iepriecināšana svētkos, kā arī darbinieku un uzņēmuma kopīgs ziedojums kādam cēlam mērķim. Savukārt klientiem un sadarbības partneriem pēdējos gados dāvinām īpaši dizainētas galda spēles, jo šī dāvana labi definē mūsu filozofiju par jēgpilnu viedierīču lietošanu un to, cik svarīgi ir pavadīt pilnvērtīgu laiku kopā ar saviem tuviniekiem.”
Mazo un vidējo uzņēmumu aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat”, kopumā aptaujājot 750 uzņēmumus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
26.04.2024
Aptauja: 72 % cilvēku Latvijas reģionos uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība mazinātu digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem
72 % Latvijas reģionu iedzīvotāju uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība visā Latvijā palīdzētu mazināt digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktā reģionos dzīvojošo Latvijas...
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...