Liepājā atvērts pirmais Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Kurzemē

09. decembris, 2013.

Priecājamies paziņot, ka savu pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Kurzemē esam izvēlējušies atvērt tieši Liepājā. Ieguldot 55 000 latu, jau esošo “Tele2” klientu pakalpošanas centru Tirgoņu ielā 18 esam pilnībā pārveidojuši un tehnoloģiski aprīkojuši, vienlaikus nodrošinot arī plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu.

 

 

“Priecājos, ka esam atvēruši pirmo mūsu jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Kurzemē – Liepājas “Tele2” klientu apkalpošanas centrs ir ļoti apmeklēts, vidēji mēnesī nodrošinām servisu ap 10 000 esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Liepājā esošajiem un potenciālajiem klientiem varēsim nodrošināt ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

 

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā esam saglabājuši visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās no plkst. 9:00 – 18:00, sestdienās no plkst. 10:00 – 15:00, svētdienās – slēgts. Pirmajiem apmeklētājiem esam sarūpējuši arī nelielas dāvanas.

 

No šodienas kopumā Latvijā darbojas jau 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās. Šogad “Tele2” ir atvēris jau 14 jaunus vai modernizētus klientu apkalpošanas centrus – Daugavpilī, Jēkabpilī, Gulbenē, Liepājā (divus), Madonā, Rīgā (seši), Ogrē un Tukumā.