Klienti aktīvi apdrošina jauniegādātās ierīces

21. aprīlis, 2015.

Tele2 un citu operatoru klienti, iegādājoties jaunu viedtelefonu vai planšetdatoru pie Tele2, arvien aktīvāk izvēlas to apdrošināt, lai sevi pasargātu no neparedzētiem tēriņiem, kas rodas, ja ierīce tiek bojāta, pazaudēta vai nozagta.

Atgādinām, ka ražotāja garantija iestājas tikai gadījumā, ja viedtelefonam vai planšetdatoram ir konstatēti rūpnieciski defekti programmatūrā vai aparatūrā, kas kopumā atgadās reti.
 
Apdrošināšana var palīdzēt segt zaudējumus, piemēram, ja mobilo ierīci:

  1. Nozog
  2. Tiek pazaudēta
  3. Atgadās sadzīviski negadījumi (ierīce tiek netīšām aplieta ar ūdeni, bērns to nomet zemē, suns sagrauž utml.).
 
Ir iespējami divi apdrošināšanas varianti:
  1. Tikai bojājumiem
  2. Bojājumiem un pilnīgam zudumam (zādzība, zudums un bojāeja).
 
Tele2 pirmais Latvijā sāka piedāvāt mobilo ierīču apdrošināšanu jau 2013. gadā sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību BALTA. Tele2 apdrošāšana ir pieejama gan Tele2 un Zelta Zivtiņa klientiem, gan citu operatoru klientiem, kā arī uzņēmumiem.
 
Par apdrošināšanas polisi var maksāt uzreiz visu summu vai izvēlēties dalītos maksājumus, kas nozīmē to, ka summu var sadalīt divos, četros vai pat divpadsmit maksājumos. Apdrošināšanas maksājums mēnesī ir sākot no 2,06 eiro.