Jaunums Latvijā: sākam piedāvāt telefonu un datoru apdrošināšanu

28. maijs, 2013.

Priecājamies, ka tagad gan vairāk nekā miljonam Tele2 un Zelta Zivtiņa klientu, gan citu operatoru klientiem varam piedāvāt jau pasaulē atzītu pakalpojumu – mobilo telefonu un datoru apdrošināšanu! Pakalpojums tapis ciešā sadarbībā ar mūsu partneri – lielāko apdrošināšanas sabiedrību BALTA. 

 

Līdz šim telefonu un datoru lietotājs varēja paļauties vien uz ražotāja sniegto garantiju, turklāt tikai gadījumā, ja tiks konstatēts defekts, kuru sedz garantija - pamatā tie ir rūpnieciski defekti ierīces programmatūrā vai aparatūrā. Tādējādi izdevumus par netīšu ierīces sabojāšanu (piemēram, tās apliešana ar kafiju vai nokrišana uz asfalta) un ierīces pilnīgu bojāeju (piemēram, tai iekrītot upē vai tiekot nozagtai) būtu jāsedz pašam īpašniekam. Turklāt lielākā daļa iedzīvotāju iegādājas telefonus un datorus uz nomaksu, kas nozīmē to, ka ierīces nozagšanas vai bojāejas gadījumā cilvēkam ir jāturpina par to maksāt, jo līgumsaistības saglabājas, un vēl jāiegulda neparedzēti līdzekļi jauna telefona vai datora iegādei – pārsvarā cilvēks vairāk nevarēs finansiāli atļauties iegādāties līdzvērtīgu telefonu vai datoru zaudētajai ierīcei.

 

Ņemot to vērā esam izveidojuši šo jauno pakalpojumu, lai gan mūsu klienti, gan citu operatoru kienti var sevi pasargāt no finansiāliem zaudējumiem un neparedzētiem papildu izdevumiem, ja telefons vai dators tiek nozagts, nolaupīts, netīšām daļēji vai pilnībā bojāts. Tāpat apdrošināšana būs spēkā gadījumos, ja ierīcei bojājumi radīsies bērna nepārdomātas rīcības vai trešo personu ļaunprātīgas dēļ, kā arī dzīvnieku darbības rezultātā.

 

Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis: “Mūsu veiktā aptauja liecina, ka katrs septītais iedzīvotājs neiegādājas jaunāku viedtelefonu vai planšetdatoru, jo baidās, ka tas netīšām saplīsīs, tiks pazaudēts vai to nozags. Šīs bailes ir saprotamas, jo viedtelefoni un planšetdatori ir finansiāli vērtīgi un kā mūsu ikdienas sabiedrotie tiek lietoti daudz intensīvāk, līdz ar to palielinās arī iespējamība tos netīšām sabojāt, zaudēt vai pat ciest no zagļu uzbrukuma."

 

Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis un BALTA korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs

Foto: Jānis Saliņš

 
Tele2 dati liecina, ka vidēji mēnesī 1400 mobilie telefoni tiek nodoti remontā, 550 – netīšām nozaudēti vai nozagti, savukārt 50 ir neremontējami mitruma vai trieciena rezultātā. 


 

Valsts policijas dati liecina, ka šogad pirmajos četros mēnešos Rīgas reģionā dažādos noziedzīgos veidos ļaundari ir ieguvuši 602 mobilos tālruņus, no kuriem 457 tālruņi tikuši nozagti, savukārt 115 tālruņi – nolaupīti. Ņemot to vērā, mēs piedāvājam apdrošināt telefonu vai datoru, tā iegādes brīdī izvēloties starp diviem segumiem – tikai bojājumiem vai bojājumiem un pilnīgam zudumam (zādzība un bojāeja).

 

Ja ražotāja garantija nedarbosies, tad bojājuma gadījumā klientam tiks apmaksātas remonta izmaksas un klienta paša risks būs 15% apmērā no remonta izmaksām (ne mazāk kā 20 Ls). Ja remonta izmaksas pārsniegs 70% no tajā brīdī jaunas identiskas ierīces aktuālās cenas, tad apdrošinātājs nodrošinās ar tāda paša modeļa jaunu ierīci. Ja ierīce būs pilnīgi bojāta vieglas neuzmanības dēļ vai nejauši zudusi, tad klients saņems tāda pašā modeļa jaunu datoru vai telefonu un klienta pašrisks būs 50% apmērā no tajā brīdī aktuālās ierīces cenas. Savukārt zādzības un laupīšanas gadījumā klientam ir jāvēršas policijā un jāsaņem izziņa, kuru uzrādot  klients varēs saņemt tādu paša modeļa jaunu telefonu vai datoru, klienta pašrisks esot 15% apmērā no ierīces tajā brīdī aktuālās cenas. Apdrošināšana nedarbosies gadījumos, ja ierīce būs cietusi tā īpašnieka rupjas neuzmanības vai nolūka dēļ un tiks izmantota pretrunā ar ražotāja noteiktajiem lietošanas mērķiem, kā arī dabisko nolietojumu.

 

Telefonu vai datoru kopā ar apdrošināšanu var iegādāties ikvienā no 43 Tele2 klientu apkalpošanas centriem 21 pilsētā.

 

Lai pieteiktu telefona vai datora atlīdzību, klientam jāzvana pa telefonu 675 333 75.