Investējot pusmiljonu eiro, šogad tiks atvērti deviņi jauni koncepta klientu apkalpošanas centri!

29. aprīlis, 2014.

Ar prieku paziņojam, ka šogad plānojam atvērt deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, Jēkabpilī, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam pārsniedzot 500 tūkstošus eiro. Tādējādi turpinām pērn iesākto telekomunikāciju nozarē vērienīgāko klientu apkalpošanas centru pārveides projektu. Tā mērķis ir esošajiem un topošajiem "Tele2" klientiem nodrošināt visaugstākā līmeņa servisu – individuālāku un ātrāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī iespēju izmēģināt plašāko mobilo ierīču klāstu.

 

 

“Vidēji mēnesī nodrošinām servisu 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem “Tele2” klientu apkalpošanas centros visā Latvijā. Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas mērogā, un līdz šī gada beigām to būsim ieviesuši jau 17 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Priecājamies, ka iedzīvotāji novērtē mūsu rūpes, jo arī šogad esam saņēmuši augstāko atzinību klientu apkalpošanas jomā – “Tele2” ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē Latvijā jau vairākus gadus*,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

 

Vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā “Tele2” uzsāka 2013. gadā. Investējot vairāk nekā 750 000 eiro, “Tele2” atvēra sešus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, Daugavpilī un Liepājā, kā arī deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā – Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā un Tukumā.