Investējot 44 200 eiro, Rīgā atvērts pirmais jauna koncepta “Tele2” centrs

05. decembris, 2016.

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka ir atvēris pirmo jaunā koncepta “Tele2” centru Rīgā, Tirdzniecības centrā “Spice”, Lielirbes ielā 29. Investējot 44 200 eiro, “Tele2” centru ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizaina konceptu, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu un pašapkalpošanās stendus manstele2.lv un manazz.lv. Jaunatvērtais centrs īpaši priecēs “Samsung” zīmola cienītājus un jaunāko ierīču entuziastus, jo tajā ir pieejams plašs jaunāko “Samsung” mobilo produktu sortiments, turklāt iespējams iepazīties arī ar tādām ierīcēm, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “”Tele2” centrs tirdzniecības centrā “Spice” ik dienas apkalpo vairāk kā 2200 esošo un topošo “Tele2” klientu, tāpēc to izvēlējāmies kā pirmo centru Rīgā, kuru pārveidojām pēc jaunā koncepta, lai nodrošinātu ne tikai modernu iepirkšanos, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Jaunatklātajā “Tele2” centrā uzstādīti arī Rīgā pirmie mobilo sakaru pašapkalpošanās stendi, kuros var ērti veikt maksājumus un saņemt citus “Tele2” un ”Zelta Zivtiņa“ sniegtos mobilo sakaru pakalpojumus. “Tele2” centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā, un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus.”
 
Tele2” centrā t/c “Spice” uzņēmums ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti visās nedēļas dienās no plkst. 10.00 līdz 22.00.  
 
Šogad jaunais “Tele2” centru koncepts jau ieviests 5 centros visā Latvijā, kopumā investējot  179 600  eiro. Pirmais jaunā koncepta “Tele2” centrs tika atklāts šī gada augusta beigās Saldū.
 
Rīgā kopumā ir 15 “Tele2” centri. Latvijā darbojas 37 “Tele2” centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 420 tūkstošiem esošo un topošo “Tele2” klientu.
 
“Tele2” centru koncepts ir radīts Latvijā, ievērojot “Tele2 AB” grupas zīmola vadlīnijas. Koncepta ideja ir veidot “Tele2” centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.