Investējot 34 000 eiro, Ogrē atvērts jauna koncepta “Tele2” Centrs

25. oktobris, 2016.

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka Ogrē, Rīgas ielā 23, ir atvēris pirmo jaunā koncepta “Tele2” Centru Vidzemē. Investējot 34 000 eiro, “Tele2” Centru Ogrē ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizaina konceptu, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu un pašapkalpošanās stendus manstele2.lv un manazz.lv.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Ogrē izvēlējāmies atklāt savu pirmo jaunā koncepta “Tele2” Centru Vidzemē, jo iedzīvotāji augstu novērtē mūsu sniegtos pakalpojumus – vidēji mēnesī nodrošinām servisu vairāk nekā 48 000 esošo un topošo “Tele2” klientu. Šis ir jau šogad otrais pēc jaunā koncepta pārbūvētais “Tele2” Centrs un priecēs apmeklētājus ne tikai ar modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Jaunatklātajā “Tele2” Centrā uzstādīts arī Vidzemē pirmais mobilo sakaru pašapkalpošanās stends, kurā var ērti veikt maksājumus un saņemt citus “Tele2” un” Zelta Zivtiņa “ sniegtos mobilo sakaru pakalpojumus. “Tele2” Centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā, un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus.”
 
Jaunatvērtajā “Tele2” Centrā uzņēmums ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās no plkst. 10.00 – 21.00, kā arī sestdienās no plkst. 10.00 – 21.00 un svētdienās no 10.00 – 20.00.
 
Jaunā koncepta “Tele2” Centrs Ogrē atrodas Tirdzniecības centrā “Dauga”, Rīgas ielā 23.
 
Šogad, sekojot jaunākajām tendencēm, “Tele2” Centru konceptu plānots ieviest 6 Centros Rīgā un citās pilsētās, kopumā investējot 242 000 eiro. Pirmais jaunā koncepta “Tele2” Centrs tika atklāts šā gada augusta beigās Saldū.
 
Latvijā darbojas 37 “Tele2” Centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 420 tūkstošiem esošo un topošo “Tele2” klientu.
 
“Tele2” Centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk piemērots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot “Tele2” Centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.