Ieguldot 28 000 eiro, Rēzeknē atvērts pirmais “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs

25. janvāris, 2016.

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” paziņo, ka ir atvēris pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Rēzeknē, t/c “Maxima” telpās, Atbrīvošanas alejā 141a. Investējot 28 000 eiro, jau esošo klientu apkalpošanas centru “Tele2” ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizaina konceptu, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu.

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Daugavpilī jau veiksmīgi darbojas “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs, un priecājamies, ka Latgales otro jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru esam atklājuši tieši Rēzeknē! “Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā, un tagad arī Rēzeknes esošajiem un potenciālajiem klientiem varam nodrošināt ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs “Samsung” fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā varēs aplūkot jaunākās “Samsung” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.”
 
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās un sestdienās no plkst. 10:00 – 19:00, kā arī svētdienās no plkst. 10:00 – 18:00. Pirmajiem apmeklētājiem “Tele2” ir sarūpējis arī nelielas dāvanas.
 
“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.
 
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.
 
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.