Gada laikā visvairāk klientu ar savu numuru pārnāca pie "Tele2"

21. marts

Pērn, saglabājot savu telefona numuru, visvairāk klientu pārnāca pie “Tele2”, kas ļāva mobilo sakaru operatoram palielināt klientu skaitu par vairākiem tūkstošiem. “Mūsu kvalitatīvie pakalpojumi un izdevīgā cenu politika, kā arī fakts, ka esošie klienti labprāt iesaka “Tele2” saviem draugiem un ģimenei, ļāva mums kļūt par klientu izvēli numur viens, mainot mobilo sakaru operatoru,” apliecina “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Lai pateiktos gan ilggadējiem, gan arī jaunajiem klientiem, “Tele2” padara martu par “Paldies” mēnesi, īstenojot plašu kampaņu mediju telpā un sociālajos tīklos, iepriecinot klientu centru apmeklētājus, kā arī izsakot pateicību klientiem citos veidos.
 
Jāatzīmē, ka visaktīvāk klienti sāka pārnākt pie “Tele2” tieši pēc Eiropas viesabonēšanas atvēršanas, operatoram iekļaujot tarifu plānos balss sakarus, īsziņas un mobilos datus Eiropas Ekonomikas zonas valstīs bez papildu maksas. “Atverot Eiropu, ļoti rūpīgi strādājām pie tarifu plānu piedāvājuma. Mūsu mērķis bija atvieglot  mobilo sakaru un interneta lietošanu ārzemēs tiem, kuri aktīvi ceļo, tajā pašā laikā ar papildu izmaksām neapgrūtinot tos klientus, kuri no valsts neizbrauc. Straujš klientu skaita pieaugums 2017. gada otrajā pusē liecina, ka šo uzdevumu esam paveikuši ļoti labi” piebilst Valdis Vancovičs.