Ēnu diena "Tele2": jaunieši dod priekšroku mārketinga profesiju pārstāvjiem

14. februāris

Šodien, 14.februārī, visā Latvijā risinās Ēnu diena 2018, kuras ietvaros 1.-12. klašu skolēni  apmeklē kārotās darba vietas un ēno dažādu profesiju un nozaru pārstāvjus.  Arī vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” darbiniekus šodien ēno vairāk kā 20 jauniešu,  lielākajai daļai izvēloties tieši mārketinga un telemārketinga speciālistus.

Vislielāko interesi skolēniem izraisa radošās profesijas – “Zelta Zivtiņa” zīmola vadītājam un “Tele2” zīmola vadītājai šodien seko 12 skolēni. Jauniešus piesaista arī telemārketinga speciālista darbs,  IT un e-risinājumu nodaļas darba specifika, kā arī biroja vadītājas un personāla atlases speciālista ikdienas pienākumi. Savukārt daži jaunieši izvēlējās ēnot Tele2 klientu apkalpošanas speciālistus, kuri ikdienā strādā Tele2 centros.
 
“Profesiju klāsts, kurās var uzsākt karjeru, pieaug ar katru gadu un ļoti būtiski ir rūpīgi izzināt jomu, ar kuru jaunietis vēlas saistīt savu nākotni.  Bieži vien jauniešu gaidas nesakrīt ar reālo darba specifiku un Ēnu diena ir izcila iespēja saprast, vai izvēlētā joma ir īstā. Iesaku šo iespēju izmantot visiem un labāk atkārtot no gada uz gadu, lai gūtu vēl plašāku priekšstatu par izvēlēto darbības jomu,” komentē “Tele2” personāla vadības direktore Aija Bite-Ozere.
 
Visi jaunieši, kuri šodien izvēlējās ēnot kādu no “Tele2” darbiniekiem, sākotnēji tika iepazīstināti ar uzņēmuma darba specifiku un profesiju dažādību. Lai iepazīšanās notiktu raitāk, ēnas devās ekskursijā pa visu biroju, to apvienojot ar spēli  "Catch Tele2".  Ēnām, vadoties pēc īpašas kontrolpunktu sistēmas, bija iespēja nokļūt katrā uzņēmuma departamentā, vērot tā darbu un aprunāties ar visdažādāko profesiju pārstāvjiem. Pēc iepazīšanās ekskursijas jaunieši devās katrs pie sava speciālista un turpināja izzināt viņiem visvairāk interesējošo jomu.
 
Jau tradicionāli “Tele2” norisināsies arī iekšēja ēnu nedēļa, kad darbinieks varēs ēnot darbinieku, tādējādi kolēģiem labāk iepazīstot vienam otru un dziļāk izzinot uzņēmumā  notiekošos procesus.