Daugavpilī atvērts pirmais Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Latgalē

02. decembris, 2013.

Priecājamies paziņot, ka savu pirmo koncepta klientu apkalpošanas centru Latgalē esam atvēruši tieši Daugavpilī! Investējot vairāk nekā 55 000 latu, esam veikuši klientu apkalpošanas centra Daugavpilī dizaina maiņu, to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu.

 

 

“Priecājos, ka esam atvēruši pirmo mūsu jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Latgalē – Daugavpils “Tele2” klientu apkalpošanas centrs ir ļoti apmeklēts, vidēji mēnesī nodrošinām servisu vairāk nekā 20 000 esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Daugavpilī esošajiem un potenciālajiem klientiem varēsim nodrošināt ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

 

Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā esam saglabājuši visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās, sestdienās un svētdienās no plkst. 9:00 – 20:00. Pirmajiem apmeklētājiem esam sarūpējuši arī nelielas dāvanas.

 

No šodienas kopumā Latvijā darbojas jau 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās. Šogad “Tele2” ir atvēris jau 13 jaunus vai modernizētus klientu apkalpošanas centrus – Daugavpilī, Jēkabpilī, Gulbenē, Liepājā, Madonā, Rīgā (seši), Ogrē un Tukumā. Viena no “Tele2” prioritātēm ir augsts klientu serviss, un šogad “Tele2” plāno atvērt vēl vienu jaunā koncepta klienta apkalpošanas centru Liepājā.