Šodien atvērām jau sešpadsmito klientu apkalpošanas centru Rīgā, Ulmaņa gatvē 88 (Maxima XXX tirdzniecības telpās), tādējādi klientiem nodrošinot plaši pieejamu Tele2 klientu apkalpošanas tīklu visā Rīgas teritorijā. Jaunā klientu apkalpošanas centra izveidē investējām 30 000 latu.
„Priecājamies, ka gada pirmo mēnešu laikā esam atvēruši jau sešus jaunus klientu apkalpošanas centrus, no kuriem trīs savas durvis ir vēruši Rīgā – tirdzniecības centru Origo un Olympia telpās, un no šodienas arī Ulmaņa gatvē 88,” saka Tele2 Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.
Jaunais klientu apkalpošanas centrs Ulmaņa gatvē 88 ir izveidots, pārņemot līdzšinējo Tele2 dīlera tirdzniecības vietu, kas nozīmē to, ka Tele2 varēs sniegt vēl plašāku servisu un produktu klāsts, nekā tas bija iespējams līdz šim, kā arī patīkami priecēs tā apmeklētājus ar savu iekārtojumu un vēl augstāku klientu apkalpošanas līmeni, ko nodrošinās Tele2 darbinieki, kuri apmācīti atbilstoši uzņēmuma augstajiem klientu apkalpošanas standartiem.
Jaunais Tele2 klientu apkalpošanas centrs gaidīs savus apmeklētājus darba dienās, sestdienās un svētdienās no plkst. 10:00 – 21:00.
No šodienas kopumā Latvijā darbojas 43 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!