Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” šogad investēs aptuveni 500 000 eiro klientu centru un pašapkalpošanās servisa attīstībā digitālajā vidē. Kopumā šogad tiks rekonstruēti deviņi klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kā arī izveidots jauns centrs topošajā tirdzniecības ēkā “Akropole”. Sniedzot papildu ērtības un modernizējot savstarpējo saziņu, uzlabojumi “Tele2” pašapkalpošanās servisā ir gaidāmi jau marta beigās.
Aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” klientu centros klienti tika apkalpoti 4,8 miljoni reizes, bet digitālajā vidē – vairāk nekā 10 miljonu reižu. Turklāt gada laikā “Tele2” interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla apmeklētāju skaits palielinājies par 30%.
“Iepriekšējā gada laikā ir augusi klientu apmierinātība ar Tele2 sniegtajiem pakalpojumiem, un mēs vēlamies šo pozitīvo tendenci saglabāt arī turpmāk. Tādēļ arī šogad aktīvi turpināsim investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī daudz plašākās iespējas digitālajā vidē, lai viņiem būtu iespēja vēl ērtāk apmaksāt rēķinus, saņemt Tele2 komplimentus un pieslēgt jaunus pakalpojumus,” uzsver “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Jāatzīmē, ka aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017. gadā.
“Iepriekšējā gada laikā ir augusi klientu apmierinātība ar Tele2 sniegtajiem pakalpojumiem, un mēs vēlamies šo pozitīvo tendenci saglabāt arī turpmāk. Tādēļ arī šogad aktīvi turpināsim investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī daudz plašākās iespējas digitālajā vidē, lai viņiem būtu iespēja vēl ērtāk apmaksāt rēķinus, saņemt Tele2 komplimentus un pieslēgt jaunus pakalpojumus,” uzsver “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Jāatzīmē, ka aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017. gadā.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
26.04.2024
Aptauja: 72 % cilvēku Latvijas reģionos uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība mazinātu digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem
72 % Latvijas reģionu iedzīvotāju uzskata, ka vienmērīga tehnoloģiju attīstība visā Latvijā palīdzētu mazināt digitālo plaisu starp pilsētām un reģioniem, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktā reģionos dzīvojošo Latvijas...
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...