Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma aģentūras SKDS veiktā iedzīvotāju aptauja atklāj, ka pēdējā gada laikā aptuveni 30% iedzīvotāju nav iegādājušies kādu preci vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazvanīt konkrēto uzņēmumu.
Daudziem var šķist, ka telefona zvani vairs nav būtiski preču vai pakalpojumu pārdošanā, taču 67% aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka klienti viņiem zvana pa telefonu, lai uzzinātu par precēm vai pakalpojumiem un tos iegādātos.
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
25.03.2024
“Tele2” 5G tīkla pārklājums aptvers 85% Latvijas teritorijas līdz gada beigām
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” 5G tīkls līdz šī gada beigām būs pieejams jau 85% Latvijas teritorijas. Jau šobrīd “Tele2” tīklā darbojas vairāk nekā 250 000 5G ierīču, bet mobilo datu patēriņš 5G tīklā pēdējā gada...
22.03.2024
Pētījums: tikai 10% vecāku ir svarīgas atzīmes, ar kādām bērns pabeigs skolu
Tikai 10% vecāku ir būtiskas bērnus atzīmes liecībā un eksāmenos pēc skolas absolvēšanas, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” veiktais pētījums “Vecāku skolu izvēles kritēriji un gaidas”. Vecāki...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....