30% pircēju zaudē interesi par pirkumu, nespējot sazvanīt pārdevēju

26. jūnijs

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma aģentūras SKDS veiktā iedzīvotāju aptauja atklāj, ka pēdējā gada laikā aptuveni 30% iedzīvotāju nav iegādājušies kādu preci vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazvanīt konkrēto uzņēmumu.

Daudziem var šķist, ka telefona zvani vairs nav būtiski preču vai pakalpojumu pārdošanā, taču 67% aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka klienti viņiem zvana pa telefonu, lai uzzinātu par precēm vai pakalpojumiem un tos iegādātos.
 
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
 
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
 
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
 
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti