2,2 miljonu eiro investīcijas jaunā klientu apkalpošanas sistēmā!

27. februāris, 2014.

Ar prieku paziņojam, ka ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, esam ieviesuši vienu no pasaulē vadošajām klientu attiecību vadības sistēmām “Siebel CRM”, kas ļaus mums nodrošināt augstākā līmeņa klientu apkalpošanas servisu vairāk nekā miljonam uzņēmuma klientu Latvijā.

 

““Tele2” ir klientu uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā, un mūsu mērķis arī turpmāk būs nodrošināt, lai ikviens no mūsu vairāk nekā miljons klientiem būtu apmierināts ar “Tele2”  pakalpojumiem un sniegto servisu,” saka “Tele2” Klientu apkalpošanas direktore Marita Romanovska.

 

 

No šodienas “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klienti saņems vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu gan 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, gan zvanot uz “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” diennakts informatīvajiem dienestiem. Ar jaunās sistēmas palīdzību “Tele2” varēs sniegt ātrāku risinājumu klientiem sarežģītu tehnisku jautājumu gadījumos.

 

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā “Tele2” ir ieviesis “Siebel CRM”. “Tele2” Zviedrijā un Horvātijā arī jau lieto šo klientu attiecību vadības sistēmu.

 

“Tele2” šogad arī turpinās pērn iesākto vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā. Pagājušā gada laikā investējot vairāk nekā 750 000 eiro, “Tele2” atvēra deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā (Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā, Tukumā), kā arī ieviesa jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros (Rīgā (Daugavpilī, Liepājā un Rīgā). Jaunais dizaina koncepts paredz veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kura fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. 2014. gadā “Tele2” turpinās ieviest jauno dizaina konceptu vēl virknē “Tele2” klientu apkalpošanas centru.  Pašlaik Latvijā darbojas 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās.