Pievienojies Tele2 centru komandai

Liec lietā savus talantus
un uzsāc karjeru pie mums

Pieteikties

Iepazīsties ar darbu Tele2 centros

Noskaidro atbildes uz visiem svarīgākajiem jautājumiem par Tele2 centra darbu un ikdienu - kas mūs motivē, ko mēs skatāmies un cik vārdus dienā vidēji pasaka viens Tele2 centra darbinieks!

Marģers un Kristīne par darbu Tele2

Iepazīsties ar mūsu darbiniekiem, kuri kļuvuši par klientu apkalpošanas centru reklāmas sejām. Uzzini, ko Marģers un Kristīne visvairāk novērtē, strādājot Tele2, ko viņi darīja darba intervijā, kādus kolēģus vēlētos sev un kā viņiem gāja filmēšanas laukumā.

Cilvēks Elektrība

Kristīnei ir tik daudz enerģijas, ka viņa uzlādē ne tikai telefonus, bet arī cilvēkus. Tele2 viņa strādā jau 7 gadus un – sev par lielu pārsteigumu – šajā darbā atklājusi līdz šim apslēptu talantu – līdera spējas. Kristīni pašu visvairāk uzlādē viņas komanda, kurā pieņemts vienam otru iedrošināt un atbalstīt.

Telefonu vārdotājs

Marģera klātbūtnē viedierīces kļūst desmitreiz viedākas. Viņam vienmēr būs kāds labs padoms un daudz pacietības, lai tajā dalītos. Savos kolēģos viņš novērtē divas svarīgas īpašības – savaldību un uzticamību, bet kā pašu, pašu svarīgāko min – humora izjūtu.

Izlasi vairāk par vakancēm

Uzzini, kādas prasības ir kandidātiem un kādas
priekšrocības iegūsi, strādājot Tele2.

Tele2 centra pārdošanas speciālists

Tavi pienākumi:

  • meistarīgi pārdot Tele2 pakalpojumus un produktus;
  • ar dzirkstelēm acīs meklēt labākos risinājumus katram klientam;
  • būt zinošam par tehnoloģijām un pastāstīt par tām klientam;
  • taisīt žilbinošas atskaites;
  • ar smaidu sveikt katru centra apmeklētāju.

Tavi talanti:

  • trešā acs uz klientu vajadzībām un vēlmēm;
  • vēlme pilnveidot savu meistarību pārdošanas jomā;
  • neizsīkstoša zinātkāre par telekomunikācijām;
  • prasme uzrunāt klientu gan latviešu, gan krievu valodā;
  • spēja pozitīvi uzlādēt sevi, savus kolēģus un klientus;
  • vēlme nopelnīt atbilstoši ieguldītajam darbam.

Tavas priekšrocības:

  • lepnums par aizraujošu darbu starptautiskā uzņēmumā
  • prieks par darbadevēju, kas atbalsta un iedvesmo;
  • forši kolēģi un saprotoši vadītāji;
  • bezgalīgas iespējas pilnveidoties uzņēmuma apmācībās;
  • pirmklasīga veselības apdrošināšana;
  • lieliskas atlaides Tele2 pakalpojumiem un ierīcēm.
  • Atalgojums: 900 - 1500 EUR (bruto)
Pieteikties
Tele2 centra komandas līderis

Tavi pienākumi:

  • sajust klientu vajadzības un vēlmes;
  • diriģēt pārdošanas procesus veikalā;
  • turēt Tele2 klientu apkalpošanas latiņu;
  • veikt un deliģēt administratīvos darbus;
  • celt Tele2 centru apgrozījumu;
  • pieņemt un apmācīt jaunos darbiniekus;
  • būt savas komandas kapteinim.

Tavi talanti:

  • guru līmeņa pārdošanas prasmes;
  • līdera dotības;
  • iedzimta atbildības sajūta;
  • prasmes lietišķajā komunikācijā;
  • teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • neizsīkstošs optimisms pat sarežģītās situācijās;
  • precizitāte un godprātība;
  • mūžīgs poteciāls mūžam mācīties.

Tavas priekšrocības:

  • lepnums par aizraujošu darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • prieks par darbadevēju, kas atbalsta un iedvesmo;
  • forši kolēģi un saprotoši vadītāji;
  • bezgalīgas iespējas pilnveidoties uzņēmuma apmācībās;
  • pirmklasīga veselības apdrošināšana;
  • lieliskas atlaides Tele2 pakalpojumiem un ierīcēm.
  • Atalgojums: 950 - 1700 EUR (bruto)
Pieteikties
Jaunākais klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālists
Klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālists
Tele2 centra līderis
Reģionālais vadītājs
Mazumtirdzniecības vadītājs
Tavas Tele2
karjeras kāpnes
Tu esi atbildīgs par visu Mazumtirdzniecības departamentu.

Tavi uzdevumi ikdienā ir īstenot klientu apkalpošanas un pārdošanas stratēģiju, vadīt un pārraudzīt visu Tele2 centru biznesa mērķu izpildi, klientu apkalpošanas standartu un realizēt arī Tele2 centru konceptu.

Tu lieliski pārzini tirgus tendences, klientu vajadzības un konkurentu aktivitātes, lai veidotu veiksmīgu mazumtirdzniecības tīklu! Dinamika un atbildība raksturo Tavu ikdienu!
Tavas Tele2
karjeras kāpnes
Tavi galvenie uzdevumi ir daudz mācīties no kolēģiem un sava vadītāja, veikt kvalitatīvu un klientam patīkamu apkalpošanu un pārdošanu, uzturēt Tele2 centru un izvietoto preci tīru un kārtīgu.

Vēlme mācīties un iedziļināties šeit ir ļoti nozīmīga, lai varētu pilnvērtīgi veikt darba pienākumus un pavisam drīz pāriet speciālista amatā.
Apskati
Tele2 centrus
Kompetences, kuras lieliski noderēs
veiksmīgas karjeras veidošanā

Pievienojies mums un Tu būsi ieguvējs

Veselības apdrošināšana
Īpaši izdevīgi tarifu plāni
Internets telefonā un mājās bez maksas
Regulāras apmācības un izaugsmes iespējas
Sportiskas un izklaidējošas aktivitātes
Motivējoša atalgojuma un bonusu sistēma
Atlaides Tele2 veikalos
Mūsu vērtības
Reliable

Reliable

We deliver on our promises to both customers and colleagues.

Insight Driven

Insight Driven

We have a data driven End2End view in everything we do - making us even more customer centric.

Collaborative

Collaborative

We believe in teamwork, being open and generous in sharing knowledge and experience. We have no prestige and help out.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti