Pievienojies Tele2 centru komandai
Liec lietā savus talantus
un uzsāc karjeru pie mums
Iepazīsties ar darbu Tele2 centros
Noskaidro atbildes uz visiem svarīgākajiem jautājumiem par Tele2 centra darbu un ikdienu - kas mūs motivē, ko mēs skatāmies un cik vārdus dienā vidēji pasaka viens Tele2 centra darbinieks!
Marģers un Kristīne par darbu Tele2
Iepazīsties ar mūsu darbiniekiem, kuri kļuvuši par klientu apkalpošanas centru reklāmas sejām. Uzzini, ko Marģers un Kristīne visvairāk novērtē, strādājot Tele2, ko viņi darīja darba intervijā, kādus kolēģus vēlētos sev un kā viņiem gāja filmēšanas laukumā.
Cilvēks Elektrība
Kristīnei ir tik daudz enerģijas, ka viņa uzlādē ne tikai telefonus, bet arī cilvēkus. Tele2 viņa strādā jau 7 gadus un – sev par lielu pārsteigumu – šajā darbā atklājusi līdz šim apslēptu talantu – līdera spējas. Kristīni pašu visvairāk uzlādē viņas komanda, kurā pieņemts vienam otru iedrošināt un atbalstīt.
Telefonu vārdotājs
Marģera klātbūtnē viedierīces kļūst desmitreiz viedākas. Viņam vienmēr būs kāds labs padoms un daudz pacietības, lai tajā dalītos. Savos kolēģos viņš novērtē divas svarīgas īpašības – savaldību un uzticamību, bet kā pašu, pašu svarīgāko min – humora izjūtu.
Tele2 centros
Izlasi vairāk par vakancēm
Uzzini, kādas prasības ir kandidātiem un kādas
priekšrocības iegūsi, strādājot Tele2.
Tavi pienākumi:
- meistarīgi pārdot Tele2 pakalpojumus un produktus;
- ar dzirkstelēm acīs meklēt labākos risinājumus katram klientam;
- būt zinošam par tehnoloģijām un pastāstīt par tām klientam;
- taisīt žilbinošas atskaites;
- ar smaidu sveikt katru centra apmeklētāju.
Tavi talanti:
- trešā acs uz klientu vajadzībām un vēlmēm;
- vēlme pilnveidot savu meistarību pārdošanas jomā;
- neizsīkstoša zinātkāre par telekomunikācijām;
- labas latviešu un svešvalodu zināšanas;
- spēja pozitīvi uzlādēt sevi, savus kolēģus un klientus;
- vēlme nopelnīt atbilstoši ieguldītajam darbam.
Tavas priekšrocības:
- lepnums par aizraujošu darbu starptautiskā uzņēmumā
- prieks par darbadevēju, kas atbalsta un iedvesmo;
- forši kolēģi un saprotoši vadītāji;
- bezgalīgas iespējas pilnveidoties uzņēmuma apmācībās;
- pirmklasīga veselības apdrošināšana;
- lieliskas atlaides Tele2 pakalpojumiem un ierīcēm.
- Atalgojums: 900 - 1500 EUR (bruto)
Tavi pienākumi:
- sajust klientu vajadzības un vēlmes;
- diriģēt pārdošanas procesus veikalā;
- turēt Tele2 klientu apkalpošanas latiņu;
- veikt un deliģēt administratīvos darbus;
- celt Tele2 centru apgrozījumu;
- pieņemt un apmācīt jaunos darbiniekus;
- būt savas komandas kapteinim.
Tavi talanti:
- guru līmeņa pārdošanas prasmes;
- līdera dotības;
- iedzimta atbildības sajūta;
- prasmes lietišķajā komunikācijā;
- labas latviešu un svešvalodu zināšanas;
- neizsīkstošs optimisms pat sarežģītās situācijās;
- precizitāte un godprātība;
- mūžīgs poteciāls mūžam mācīties.
Tavas priekšrocības:
- lepnums par aizraujošu darbu starptautiskā uzņēmumā;
- prieks par darbadevēju, kas atbalsta un iedvesmo;
- forši kolēģi un saprotoši vadītāji;
- bezgalīgas iespējas pilnveidoties uzņēmuma apmācībās;
- pirmklasīga veselības apdrošināšana;
- lieliskas atlaides Tele2 pakalpojumiem un ierīcēm.
- Atalgojums: 950 - 1700 EUR (bruto)
karjeras kāpnes
Tavi uzdevumi ikdienā ir īstenot klientu apkalpošanas un pārdošanas stratēģiju, vadīt un pārraudzīt visu Tele2 centru biznesa mērķu izpildi, klientu apkalpošanas standartu un realizēt arī Tele2 centru konceptu.
Tu lieliski pārzini tirgus tendences, klientu vajadzības un konkurentu aktivitātes, lai veidotu veiksmīgu mazumtirdzniecības tīklu! Dinamika un atbildība raksturo Tavu ikdienu!
karjeras kāpnes
veiksmīgas karjeras veidošanā
Pievienojies mums un Tu būsi ieguvējs
Reliable
We deliver on our promises to both customers and colleagues.
Insight Driven
We have a data driven End2End view in everything we do - making us even more customer centric.
Collaborative
We believe in teamwork, being open and generous in sharing knowledge and experience. We have no prestige and help out.