Vēl neesi Tele2 klients?

Pirkumu apmaksa
ar Tele2 rēķinu


Norēķini App Store un Google Play


Iepērcies vēl ērtāk - izmanto iespēju norēķinu kartes vietā maksāt ar Tele2 ikmēneša rēķinu. Tā tev nebūs atkārtoti jāievada kartes dati vai jāmaksā uzreiz.

Par visu padomāts - saņemsi brīdinājumu par katru lejuplādēto maksas lietotni, lai pārsteigumi rēķinā nerastos.

Google Play

Vairāk nekā 1 000 000 dažāda satura lietotņu tavā rīcībā.

Google Play lietošana ir pavisam vienkārša – lai iepirktos, ir tikai jāievada sava Google konta e-pasta adrese un parole.

Veikals ir pieejams visās ierīcēs ar Android operētājsistēmu.

Google Play

Noderīgi

Kā pirmo reizi pievienot maksājuma veidu?
Ja līdz šim Google Play veikalā neesi lietojis maksas saturu un vēlies savus nākotnes pirkumus iekļaut Tele2 ikmēneša rēķinā, seko šīm darbībām:

  1. Atver Google Play lietotni un izvēlnē izvēlies sadaļu Konts
  2. Izvēlies sadaļu Maksājumu veidi
  3. Izvēlies maksājuma veidu Iekasēt no mana Tele2/ZZ konta
  4. Pārliecinies, ka jaunais maksājuma veids ir pievienots

Nākamajā reizē, izvēloties maksas lejupielādes saturu Google Play veikalā, pēc noklusējuma tiks piedāvāts iepriekš izvēlētais maksājuma veids - “Izmantot Tele2 / ZZ norēķinus”.

Google Play pakalpojumu sniegšanas noteikumus latviešu valodā meklē šeit.
Kā ierobežot pirkumus?
Google Play lietotnes iestatījumos vari iekļaut papildu drošību – Google konta paroles ievadīšanu pirms katra darījuma, lai izvairītos no nevēlamiem vai nejaušiem pirkumiem. Lai uzstādītu paroli, seko šīm darbībām:

  1. Atver Google Play izvēlni un izvēlies sadaļu Iestatījumi
  2. Sadaļā Lietotāja vadīklas aktivizē iespēju Pieprasīt autentifikāciju pirkumiem
  3. Norādi kritērijus, kad pirms pirkuma tiks pieprasīta Google konta parole
  4. Apstiprini izmaiņas, ievadot savu Google konta paroli
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Pēc katra Google Play veiktā pirkuma saņemsi darījuma apstiprinājumu savā Gmail e-pastā. Veiktie darījumi tiks iekļauti arī saņemtajā Tele2 ikmēneša rēķina sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi Google Play pirkumi.

Plašāka informācija par izmantotajiem lietotņu satura pakalpojumiem (piemēram, ss.lv sludinājumi, draugiem.lv statistika utt.) un paaugstinātās maksas pakalpojumiem iespējams atrast Sarunu izdrukā, kur katra darbība tiek izdalīta atsevišķā rindā ar satura piegādātāja nosaukumu, pirkuma laiku un ieturēto pakalpojuma maksu.

Uzzini sīkāku informāciju par veikto pirkumu un satura piegādātāja kontaktinformāciju. Google Play pakalpojumu sniegšanas noteikumus latviešu valodā meklē šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Ja pēc pirkuma veikšanas esi neapmierināts ar maksas lejupielādi, ir iespēja 2 stundu laikā atcelt darījumu un saņemt naudu atpakaļ. Lai atgrieztu pirkumu, seko šīm darbībām:

  1. Google Play veikalā atrodi saturu, kura iegādi vēlies atsaukt, un spied pogu Atmaksa
  2. Lai apstiprinātu pirkuma atsaukšanu, spied pogu Labi.
  3. Pirkums tiks atsaukts, lapas satursmainīsies, un tiks dota iespēja saturu iegādāties atkārtoti

Ja esi iegādājies mūziku, filmas vai grāmatas, tad atmaksa tiek nodrošināta saskaņā ar Google Play veikala Atgriešanas un atmaksas politiku par pirkumiem. Sīkāku informāciju latviešu valodā meklē šeit.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Google Play veikals ir pieejams tikai ierīcēm ar operētājsistēmu Android OS version 2.2 (Froyo) vai jaunāku. Pilnu sarakstu ar ierīcēm, kas atbalsta Google Play lietošanu, apskati šeit.

Google Play veikalā veiktos pirkumus ietekmē ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 50 EUR vai mēneša pirkuma summa pārsniedz 300 EUR.

Izmantot Tele2/ZZ norēķinus var pēcapmaksas un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām.

Plašāka informācija par Google Play veikala lietošanu un iespējām atrodama šeit.

Vairāk nekā 1 000 000 dažāda satura lietotņu tavā rīcībā.

Google Play lietošana ir pavisam vienkārša – lai iepirktos, ir tikai jāievada sava Google konta e-pasta adrese un parole.

Veikals ir pieejams visās ierīcēs ar Android operētājsistēmu.

Kā pirmo reizi pievienot maksājuma veidu?
Ja līdz šim Google Play veikalā neesi lietojis maksas saturu un vēlies savus nākotnes pirkumus iekļaut Tele2 ikmēneša rēķinā, seko šīm darbībām:

  1. Atver Google Play lietotni un izvēlnē izvēlies sadaļu Konts
  2. Izvēlies sadaļu Maksājumu veidi
  3. Izvēlies maksājuma veidu Iekasēt no mana Tele2/ZZ konta
  4. Pārliecinies, ka jaunais maksājuma veids ir pievienots

Nākamajā reizē, izvēloties maksas lejupielādes saturu Google Play veikalā, pēc noklusējuma tiks piedāvāts iepriekš izvēlētais maksājuma veids - “Izmantot Tele2 / ZZ norēķinus”.

Google Play pakalpojumu sniegšanas noteikumus latviešu valodā meklē šeit.
Kā ierobežot pirkumus?
Google Play lietotnes iestatījumos vari iekļaut papildu drošību – Google konta paroles ievadīšanu pirms katra darījuma, lai izvairītos no nevēlamiem vai nejaušiem pirkumiem. Lai uzstādītu paroli, seko šīm darbībām:

  1. Atver Google Play izvēlni un izvēlies sadaļu Iestatījumi
  2. Sadaļā Lietotāja vadīklas aktivizē iespēju Pieprasīt autentifikāciju pirkumiem
  3. Norādi kritērijus, kad pirms pirkuma tiks pieprasīta Google konta parole
  4. Apstiprini izmaiņas, ievadot savu Google konta paroli
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Pēc katra Google Play veiktā pirkuma saņemsi darījuma apstiprinājumu savā Gmail e-pastā. Veiktie darījumi tiks iekļauti arī saņemtajā Tele2 ikmēneša rēķina sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi Google Play pirkumi.

Plašāka informācija par izmantotajiem lietotņu satura pakalpojumiem (piemēram, ss.lv sludinājumi, draugiem.lv statistika utt.) un paaugstinātās maksas pakalpojumiem iespējams atrast Sarunu izdrukā, kur katra darbība tiek izdalīta atsevišķā rindā ar satura piegādātāja nosaukumu, pirkuma laiku un ieturēto pakalpojuma maksu.

Uzzini sīkāku informāciju par veikto pirkumu un satura piegādātāja kontaktinformāciju. Google Play pakalpojumu sniegšanas noteikumus latviešu valodā meklē šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Ja pēc pirkuma veikšanas esi neapmierināts ar maksas lejupielādi, ir iespēja 2 stundu laikā atcelt darījumu un saņemt naudu atpakaļ. Lai atgrieztu pirkumu, seko šīm darbībām:

  1. Google Play veikalā atrodi saturu, kura iegādi vēlies atsaukt, un spied pogu Atmaksa
  2. Lai apstiprinātu pirkuma atsaukšanu, spied pogu Labi.
  3. Pirkums tiks atsaukts, lapas satursmainīsies, un tiks dota iespēja saturu iegādāties atkārtoti

Ja esi iegādājies mūziku, filmas vai grāmatas, tad atmaksa tiek nodrošināta saskaņā ar Google Play veikala Atgriešanas un atmaksas politiku par pirkumiem. Sīkāku informāciju latviešu valodā meklē šeit.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Google Play veikals ir pieejams tikai ierīcēm ar operētājsistēmu Android OS version 2.2 (Froyo) vai jaunāku. Pilnu sarakstu ar ierīcēm, kas atbalsta Google Play lietošanu, apskati šeit.

Google Play veikalā veiktos pirkumus ietekmē ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 50 EUR vai mēneša pirkuma summa pārsniedz 300 EUR.

Izmantot Tele2/ZZ norēķinus var pēcapmaksas un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām.

Plašāka informācija par Google Play veikala lietošanu un iespējām atrodama šeit.

Kā iepirkties Google Play?

Lejuplādējot maksas lietotni, Google Play tevi atpazīs kā Tele2 klientu un piedāvās apmaksas iespēju “Izmanto Tele2/ ZZ norēķinus”.

Aplikācija 1,09 €

Lūdzu, pieskarietiespogais Turpināt, lai pievienotu maksājuma veidu vai izmantotu kodu un pabeigtu pirkumu

Google Play
Turpināt

Maksājuma veidi

tavskonts@gmail.com

Pievienot kredītkarti vai debetkarti
Izmantot Tele2/ZZ norēķinus

Aplikācija 1,09 €

Iekasēts no mana Tele2/ZZ konta

Jūs piekrītat, ka Jūsu pirkums būs pieejams nekavējoties un ka atsakāties no saviem likumīgajām tiesībām uz anulēšanu (izņemot pakalpojumiem) Tiesības uz atmaksu ir atkarīgas no produkta veida un ir aprakstītas šeit.

Google Play
Pirkt

Maksājums sekmīgi pabeigts

Notiek instalēšana

Google Play
Turpināt

App Store

Iepērcies App Store, Apple Music, iTunes, iCloud un iBooks, apmaksājot pirkumus ar Tele2 ikmēneša rēķinu.

App Store

Noderīgi

Kur var pierakstīties Apple ID kontā?
Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem, piemēram, aplikāciju un spēļu lejupielāde no App Store, filmu skatīšanās un iepirkšanās iTunes Store, pierakstīšanās iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķini un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.

Atvērt Apple ID kontu, lai reģistrētu maksājumu veidu, var divos veidos:

  1. sadaļā Settings izvēlnē ITunes & App Store, kur redzams Apple ID: e-pasts.
  2. lietotnēs App Store vai iTunes Store, kur redzams Apple ID: e-pasts.

Ja vēlies maksājumu veidu iestatīt no Mac ierīces vai no portatīvā datora, vai vēlies piesaistīt norēķiniem citu mobilā telefona numuru ar to pašu Apple ID kontu, seko instrukcijām šeit.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Apple pakalpojumu apmaksai ar Tele2 rēķinu ir ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 50,00 EUR vai mēneša pirkumu kopsumma pārsniedz 300,00 EUR.
Kurš var izmantot Tele2 norēķinus par Apple pakalpojumiem?
Izmantot Tele2 norēķinus var pēcapmaksas (pieslēguma) un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilajam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Priekšapmaksas klientiem maksa tiks atskaitīta no ZZ konta bilances, savukārt pieslēguma klientiem veikto pirkumu summa būs iekļauta Tele2/ZZ rēķinā.

Jaunais apmaksas veids ir pieejams visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Mac, kā arī personālajos datoros ar uzinstalēto iTunes platformu, Apple TV un Apple Watch.
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Izmantot Apple pakalpojumu apmaksai Tele2 rēķinu ir droši, turklāt norēķinus var viegli kontrolēt. Katru pirkumu var veikt ar vienu klikšķi, apstiprinot pirkuma summu ar paroli vai Touch ID pirstu nospiedumu. Par visiem saviem maksas pirkumiem saņemsi darījuma apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi. Tele2 rēķinā maksājumus par Apple pakalpojumiem var atrast sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi “iTunes pirkumi”.

Sīkāku informāciju par veikto pirkumu var uzzināt šeit.

Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Pieprasīt darījuma atcelšanu vai pirkuma summas atmaksu var 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas. Lai to izdarītu, sazinies ar Apple Atbalsta dienestu pa telefonu 80003251 vai noformē elektronisko iesniegumu mājas lapā:

  1. ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli.
  2. izmanto meklētāju Search Purchases un atrod nepieciešamo pirkumu.
  3. nospied izvēlni Report a Problem pie pirkuma, kuru vēlies atsaukt.
  4. izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, I would like to cancel this purchase.
  5. apstiprini savu pieteikumu ar pogu Submit.
Kā var mainīt maksāšanas veidu?
Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:

  1. atver Apple ID kontu - no iTunes Store vai App Store platformas, vai sadaļas Settings izvēlnē iTunes & App Store.
  2. nospied View Apple ID. Pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli.
  3. izvēlies Payment Information.
  4. izmaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies None. Meklē palīdzību šeit, ja nesanāk pilnībā noņemt maksājuma veidu.
  5. apstiprini savu izvēli ar Done.

Ja maini maksājuma veidu uz bankas karti, tad iTunes Store no tavas kartes atskaita pagaidu autorizācijas summu 1 USD vērtībā, lai pārbaudītu kartes datus un ievadītas informācijas pareizību.

Plašāka informācija: https://support.apple.com/en-euro/HT201266

Iepērcies App Store, Apple Music, iTunes, iCloud un iBooks, apmaksājot pirkumus ar Tele2 ikmēneša rēķinu.

Kur var pierakstīties Apple ID kontā?
Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem, piemēram, aplikāciju un spēļu lejupielāde no App Store, filmu skatīšanās un iepirkšanās iTunes Store, pierakstīšanās iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķini un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.

Atvērt Apple ID kontu, lai reģistrētu maksājumu veidu, var divos veidos:

  1. sadaļā Settings izvēlnē ITunes & App Store, kur redzams Apple ID: e-pasts.
  2. lietotnēs App Store vai iTunes Store, kur redzams Apple ID: e-pasts.

Ja vēlies maksājumu veidu iestatīt no Mac ierīces vai no portatīvā datora, vai vēlies piesaistīt norēķiniem citu mobilā telefona numuru ar to pašu Apple ID kontu, seko instrukcijām šeit.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Apple pakalpojumu apmaksai ar Tele2 rēķinu ir ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 50,00 EUR vai mēneša pirkumu kopsumma pārsniedz 300,00 EUR.
Kurš var izmantot Tele2 norēķinus par Apple pakalpojumiem?
Izmantot Tele2 norēķinus var pēcapmaksas (pieslēguma) un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilajam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Priekšapmaksas klientiem maksa tiks atskaitīta no ZZ konta bilances, savukārt pieslēguma klientiem veikto pirkumu summa būs iekļauta Tele2/ZZ rēķinā.

Jaunais apmaksas veids ir pieejams visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Mac, kā arī personālajos datoros ar uzinstalēto iTunes platformu, Apple TV un Apple Watch.
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Izmantot Apple pakalpojumu apmaksai Tele2 rēķinu ir droši, turklāt norēķinus var viegli kontrolēt. Katru pirkumu var veikt ar vienu klikšķi, apstiprinot pirkuma summu ar paroli vai Touch ID pirstu nospiedumu. Par visiem saviem maksas pirkumiem saņemsi darījuma apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi. Tele2 rēķinā maksājumus par Apple pakalpojumiem var atrast sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi “iTunes pirkumi”.

Sīkāku informāciju par veikto pirkumu var uzzināt šeit.

Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Pieprasīt darījuma atcelšanu vai pirkuma summas atmaksu var 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas. Lai to izdarītu, sazinies ar Apple Atbalsta dienestu pa telefonu 80003251 vai noformē elektronisko iesniegumu mājas lapā:

  1. ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli.
  2. izmanto meklētāju Search Purchases un atrod nepieciešamo pirkumu.
  3. nospied izvēlni Report a Problem pie pirkuma, kuru vēlies atsaukt.
  4. izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, I would like to cancel this purchase.
  5. apstiprini savu pieteikumu ar pogu Submit.
Kā var mainīt maksāšanas veidu?
Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:

  1. atver Apple ID kontu - no iTunes Store vai App Store platformas, vai sadaļas Settings izvēlnē iTunes & App Store.
  2. nospied View Apple ID. Pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli.
  3. izvēlies Payment Information.
  4. izmaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies None. Meklē palīdzību šeit, ja nesanāk pilnībā noņemt maksājuma veidu.
  5. apstiprini savu izvēli ar Done.

Ja maini maksājuma veidu uz bankas karti, tad iTunes Store no tavas kartes atskaita pagaidu autorizācijas summu 1 USD vērtībā, lai pārbaudītu kartes datus un ievadītas informācijas pareizību.

Plašāka informācija: https://support.apple.com/en-euro/HT201266

Kā iestatīt App Store apmaksu ar rēķinu?

Atver savu Apple ID kontu, izmantojot Touch ID vai arī ievadot e-pasta adresi un paroli.

Atrodi sadaļu Payment information.

Izvēlies Mobile Phone, nospied Done un seko instrukcijām.

No šī brīža visi pirkumi no Apple ID konta tiks pieskaitīti Tele2 rēķinam.

Piesakies konsultācijai

Atstāj savu numuru un mēs ar tevi sazināsimies tuvākajā darba dienā.

Pieteikties
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti