Piesaki Internetu birojam

INTERNETS BIROJAMVIENA ZVANA ATTĀLUMĀ

Uzgaidiet...

Izklaides pasaule

Vienkārša apmaksa

Tagad vari izmantot Tele2, lai apmaksātu savus pirkumus no App Store, Apple Music,
iTunes un iBooks. Tas ir ātrs un vienkāršs veids, kā iegādāties iecienīto izklaidi.

Iestatīšanas pamācība

  • Atver savu Apple ID kontu, izmantojot Touch ID vai arī ievadot e-pasta adresi un paroli.
  • Atrodi sadaļu “Payment information”.
  • Izvēlies “Mobile Phone”, nospied “Done” un seko instrukcijām.
  • No šī brīža visi pirkumi no Apple ID konta tiks pieskaitīti Tele2 rēķinam.
iPhone 7 Account
iPhone 7 Settings

Nepieciešama palīdzība?

Atbalsta dienests

Aplikācijas, mūzika, filmas un citas iespējas

iCloud

iCloud

iCloud droši uzglabā bildes, video, dokumentus, mūziku, lietotnes un citus failus.

Uzzināt vairāk

Apple Music

Apple Music

Esošie mūzikas ieraksti un neierobežota pieeja vairāk kā miljoniem dziesmu.

Izmēģināt pakalpojumu bez maksas

Noderīgi

Kur var pierakstīties Apple ID kontā?

Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem, piemēram, aplikāciju un spēļu lejupielāde no App Store, filmu skatīšanās un iepirkšanās iTunes Store, pierakstīšanās iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķini un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.

Atvērt Apple ID kontu, lai reģistrētu maksājumu veidu, var divos veidos:

  1. sadaļā “Settings” izvēlnē “ITunes & App Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.
  2. lietotnēs “App Store” vai “iTunes Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.

Ja vēlies maksājumu veidu iestatīt no Mac ierīces vai no portatīvā datora, vai vēlies piesaistīt norēķiniem citu mobilā telefona numuru ar to pašu Apple ID kontu, seko instrukcijām šeit.

Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?

Apple pakalpojumu apmaksai ar Tele2 rēķinu ir ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām ­– pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 30,00 EUR vai mēneša pirkumu kopsumma pārsniedz 100,00 EUR.

Kurš var izmantot Tele2 norēķinus par Apple pakalpojumiem?

Izmantot Tele2 norēķinus var pēcapmaksas (pieslēguma) un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilajam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Priekšapmaksas klientiem maksa tiks atskaitīta no ZZ konta bilances, savukārt pieslēguma klientiem veikto pirkumu summa būs iekļauta Tele2/ZZ rēķinā.

Jaunais apmaksas veids ir pieejams visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Mac, kā arī personālajos datoros ar uzinstalēto iTunes platformu, Apple TV un Apple Watch.

Kā kontrolēt veiktos pirkumus?

Izmantot Apple pakalpojumu apmaksai Tele2 rēķinu ir droši, turklāt norēķinus var viegli kontrolēt. Katru pirkumu var veikt ar vienu klikšķi, apstiprinot pirkuma summu ar paroli vai Touch ID pirstu nospiedumu. Par visiem saviem maksas pirkumiem saņemsi darījuma apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi. Tele2 rēķinā maksājumus par Apple pakalpojumiem var atrast sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi “iTunes pirkumi”.

Sīkāku informāciju par veikto pirkumu var uzzināt šeit.

Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.

Kā atsaukt pirkumus?

Pieprasīt darījuma atcelšanu vai pirkuma summas atmaksu var 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas. Lai to izdarītu, sazinies ar Apple Atbalsta dienestu pa telefonu 80003251 vai noformē elektronisko iesniegumu mājas lapā:

  1. ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli.
  2. izmanto meklētāju “Search Purchases” un atrod nepieciešamo pirkumu.
  3. nospied izvēlni “Report a Problem” pie pirkuma, kuru vēlies atsaukt.
  4. izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, “I would like to cancel this purchase”.
  5. apstiprini savu pieteikumu ar pogu “Submit”.

Kā var mainīt maksāšanas veidu?

Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:

  1. atver Apple ID kontu - no “iTunes Store” vai “App Store” platformas, vai sadaļas “Settings” izvēlnē “iTunes & App Store”.
  2. nospied “View Apple ID”. Pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli.
  3. izvēlies “Payment Information”.
  4. izmaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies “None”. Meklē palīdzību šeit, ja nesanāk pilnībā noņemt maksājuma veidu.
  5. apstiprini savu izvēli ar “Done”.

Ja maini maksājuma veidu uz bankas karti, tad iTunes Store no tavas kartes atskaita pagaidu autorizācijas summu 1 USD vērtībā, lai pārbaudītu kartes datus un ievadītas informācijas pareizību.

Plašāka informācija: https://support.apple.com/en-euro/HT201266.