Ar Baltijā vadošā biznesa spēļu un simulāciju veidotāja “Nordic Group” izpilddirektoru Emīlu Brigmani tiekamies uzņēmuma birojā, kas mājo blakus jaunā veidolā atdzimstošajam Āgenskalna tirgum. Zīmīgi, ka 90. gadu nogalē dibināto uzņēmumu, kuram tagad – straujas digitalizācijas laikmetā – no klātienes spēļošanas jāprot pārkāpt tiešsaistes vidē, stūrē cilvēks, kurš dzimis vien gadu pirms viņa vadītā uzņēmuma. Ko nozīmē 22 gadu vecumā uzņemties vadīt jau nostabilizējušos kompāniju? Pie tam laikā, kad nekas vairs nav tā kā ierasts.
Ar ko īsti nodarbojas “Nordic Group”, kas ir jūsu produkti?
Izstrādājam spēles un simulācijas, kas palīdz cilvēkiem ko jaunu iemācīties, saprast. Baltijas reģionā šīs simulācijas vada mūsu pašu treneri, citos tirgos pārdodam licences spēļu un simulāciju vadīšanai. Šīs spēles skar visdažādākās biznesam aktuālās disciplīnas – pārdošanu, sadarbības veidošanu, komunikāciju, laika lietderīgu izmantošanu un citas. Otrs virziens ir izglītojošas spēles, kuras tiek veidotas kā mācību programmu papildinājums skolām. Ar šo saistās mūsu ilgtermiņa mērķis, – panākt, lai Latvijas skolās mācību programmā būtu iekļautas spēles un simulācijas, kas palīdz saprast, sajust, ko nozīmē būt uzņēmējam. Trenēt biznesa domāšanu.
Kāpēc tieši spēle ir tik parocīga, lai mācītu cilvēkus?
Tāpēc, ka darbojoties praktiski, rezultāts ir acumirklī redzams un tai pašā brīdī koriģējams. To paveic spēļu un simulāciju treneri. Otra lieta, – piedaloties spēlē, cilvēki ir pilnībā iesaistīti. Uzmanība ir daudz vairāk koncentrēta, nekā, piemēram, lekcijas laikā. Šeit cilvēks visu laiku apzinās, ka komandas rezultāts ir atkarīgs no viņa iesaistes līmeņa. Tas motivē.
Vai šīs spēles ir izgudrotas šeit jeb tās ir adaptācijas?
Visas ir mūsu pašu veidotas spēļu mehānikas lietpratējas Ievas Saulītes vadībā. Būvētas tā, lai varētu ērti adaptēt konkrētu uzņēmumu specifikai. Piemēram, caur spēli var pārliecināties, kā strādā iecerētais klientu apkalpošanas modelis, noteikt trūkumus un apmācīt darbiniekus. Izspēlējam praktiskas, realitātei pietuvinātas situācijas. Spēlēs iesaistās gan jauni darbinieki, kuri apgūst uzņēmuma kultūru un procesus, gan arī jau pieredzējuši darbinieki tad, kad uzņēmumā vai institūcijā notiek pārmaiņas. Lielos uzņēmumos tās var būt vairākas spēļu sērijas. Esam eksportējošs uzņēmums, piemēram, ASV vairākām mācību iestādēm nodrošinām izglītojošās spēles.
Kā nonāci šajā uzņēmumā?
Pēc vidusskolas devos uz Rīgu mācīties un paralēli meklēju darbu. Pēc paziņu ieteikuma 2017. gadā nonācu “Nordic Group”. Pamatā biju atbildīgs par noliktavu darbību Latvijā un ASV, kā arī par produktu loģistiku.
Kā tas iespējams, ka tik īsā laikā kļuvi par izpilddirektoru?
Droši vien spēju sevi pierādīt. Tā sagadījās, ka man bija jādodas pārskatīt noliktavas ASV, kā arī bija jāpārstāv uzņēmums divās izglītības izstādēs. Šāda mēroga izstādēs biju pirmo reizi, tāpēc to, kā uzrunāt cilvēkus, vienkārši nošpikoju no blakus stendā esošajiem vāciešiem. Sapratu, ka jāiet ar iniciatīvu, jāpiedāvā, nevar gaidīt līdz kāds pats nāks klāt un izrādīs interesi. Šis brauciens bija liels izaicinājums man kā jaunam darbiniekam, un laikam jau tas, ka spēju saņemties un atgriezties Latvijā ar potenciālo klientu sarakstu, atstāja zināmu iespaidu. Drīz vien jau sāku komunicēt ar klientiem, iesaistījos pārdošanā un tad saņēmu piedāvājumu kļūt par vadītāju. Bija jau sākusies Covid-19 krīze… (smejas, aut.).
Paveicās ar starta laiku.
Jā, līdz ar pandēmijas sākumu pieprasījums strauji nokritās. Domājām, kad un kā pāriet uz tiešsaistes apmācībām un simulācijām, taču varu teikt, ka šobrīd interese ir atgriezusies. Jāņem gan vērā, ka spēles licences pārdošana uzņēmumam ir laikietilpīgs process – sarunas, lēmuma pieņemšana, spēles adaptācija – kopumā aizņem kādus trīs mēnešus, tāpēc atgūšanās nenotiek strauji.
Kas vēl, bez Covid-19 situācijas, ir bijuši tavi lielākie pārbaudījumi līdz šim?
Pats sākums, kas saistīts ar iejušanos kolektīvā, kurš ir jau nostabilizējies, ar savu iekšējo kultūru, darba ritmu, tradīcijām. Tas pagāja ātri. Nākamais lielais izaicinājums bija atbildības uzņemšanās par uzņēmuma pārstāvēšanu izstādēs ASV, un, protams, atbildības uzņemšanās par uzņēmuma attīstību kopumā. Jā, laikam jau atbildība ir tas atslēgas vārds, lielākais pārbaudījums. Jo zinu, ka cilvēki man ir uzticējušies, ka kolēģi uz mani paļaujas, – un šo uzticēšanos nedrīkst pievilt. Otra lieta – spēt savu atbildību deleģēt, kas ir daudzu gados jaunu vadītāju problēma. Pretējā gadījumā, smagums, ko viens pats esi uzņēmies, kļūst aizvien lielāks, un vienubrīd tas vairs nav noturams.
Kur pagāja tava bērnība, vai tolaik jau zināji, ka būsi biznesā, vadīsi uzņēmumu?
Bērnība un skolas laiks pagāja Uguņciemā – tas ir Kurzemē, starp Roju un Mērsragu. Vecākiem bija un ir liels ābeļdārzs, tāpēc mana ikdiena bērnībā un pusaudža gados pagāja darbojoties dārzā. Tas daudz ko deva turpmākajās gaitās, jo, lai nu ko, bet strādāt biju iemācīts. Tāpēc vecāku loma ir izšķiroši nozīmīga. Bērnībā sapņoju par zirgu stalli, tas pat bija jau uzzīmēts. Tā, ka sapnis par savu saimniecību bija, tagad esmu uz to ceļā – caur izglītojošām spēlēm.
Kā tev šķiet, ar ko šodienas divdesmitgadnieki atšķiras no iepriekšējās – tavu vecāku – paaudzes?
Nāk prātā divas lietas. Domāju, ka darba tikums, kas piemita manai vecāku paaudzei, ir gājis mazumā. Šodienas vārdi ir “prokrastinācija” un “freelance” darbs. Otra lieta, – šodienas divdesmitgadnieki daudz vairāk eksperimentē, atļaujas izmēģināt ko jaunu, iespējams, mazāk baidās kļūdīties.
Izmēģināt ko jaunu, – tas attiecas arī uz tevi. Uzņēmums ir dibināts 1998. gadā – tātad faktiski esi šīs kompānijas vienaudzis. Kādi bija “Nordic Group” pirmsākumi?
Vispirms jāsaka, ka šogad pakāpeniski pārejam uz jaunu zīmolu. “Nordic Group: visā pasaulē pārtop par “Practicals”. Bet runājot par pirmsākumiem – vispirms bija lekcijas un kursi angļu valodā, finansēs, biznesa vadībā. Tad kolēģiem – Uģim Strausam un Jānim Grāvītim – radās ideja padziļināti pievērsties laika plānošanai, ģimenes dzīves, hobiju un darba ikdienas sabalansēšanai, kas allaž ir bijis un būs aktuāls jautājums. Tā radās pirmā spēle un drīz vien – arī pārliecība, ka spēļošana ir laba alternatīva klasiskajiem semināriem. Jāsaka, ka spēļošana ir salīdzinoši nesena parādība – to augšupeja vērojama pēdējo desmit gadu laikā.
Spēles ir iepakotas kastēs, tām ir kartītes un dažādi palīglīdzekļi. Vai tā ir labāk, nekā spēlējot digitāli?
Dažas no spēlēm ir pieejamas arī digitāli, citas vēl tiek gatavotas tiešsaistes platformai. Tomēr mūsu pārliecība ir, ka reāli tiekoties, esot kopā, spēlēšanai un komunikācijai, kas notiek spēles laikā, ir pavisam cita kvalitāte. Tas ir daudz produktīvāk un efektīvāk, jo, redzot un dzirdot savus kolēģus, notiek pilnvērtīga mijiedarbība. Tāpēc arī tiešsaistes spēļu un simulāciju laikā, visiem kamerām un skaņai jābūt ieslēgtai. Esmu drošs, ka spēles klātienē saglabāsies, jo cilvēki gribēs pieredzēt arī klātbūtnes efektu, bet lielākā spēļu un apmācību daļa, protams, migrēs uz digitālo telpu. Liela nozīme būs treneru profesionalitātei, kuriem jābūt ne tikai atraktīviem, bet arī gana suģestējošiem, lai noturētu dalībnieku uzmanību, iesaisti spēlē.
Kuras spēles ir pieprasītākās?
Atkarīgs no reģiona. Baltijas valstīs un Ziemeļvalstīs populārāki ir produkti, kas vērsti uz komandas saliedēšanu un lietderīgu laika izmantošanu. Austrumos pieprasītāki ir tie risinājumi, kas uzlabo produktivitāti, vērsti uz procesu optimizāciju, kā arī vadības prasmju stiprināšanu.
Vai tev atliek laika arī kādam hobijam?
Jā, “Nordic Group” mēs visi esam ļoti aktīvi – ceļojam, kāpjam kalnos, ejam pārgājienos. Kolēģis Valdis Puriņš ir pazīstams alpīnists, viņš arī mani ir ievedis kalnu pasaulē, kas ir mans galvenais hobijs. Kad sāku strādāt, Valdis uzaicināja uz Gruziju uzkāpt Kazbekā. Biju kāpis Tatros, Alpos, bet šī bija pavisam jauna pieredze, un tā arī ar kalniem “saslimu”. Otra lieta, ko daru jau vairākus gadus – esmu viens no brīvprātīgajiem, kas organizē vasaras nometnes “Upe” bērniem ar īpašām vajadzībām.
Vai biznesa vidē tev ir kāda autoritāte, kas iedvesmo?
Jā, tas ir “SAF Tehnika” līdzdibinātājs Jānis Bergs.
Ko tu ieteiktu saviem vienaudžiem, kuru domā par savu biznesu, bet nevar izšķirties, spert pirmo soli?
Nebaidīties. Ir skaidrs, ka klupsim, būs grūti, bet tāpēc nedrīkst apstāties. Tas nav iemesls, lai nemēģinātu. No kļūdām nedrīkst baidīties, – ja ideja pašam patīk, ja par to iestājies – ar laiku viss būs labi.
Vizītkarte:
“Practicals” / “Nordic Group”
Izstrādātas ap 80 galda spēlēm. 14 pielāgotas tiešsaistes formātam.
Simulācija reālā laikā: 8 (izstrādē vēl 2 jaunas).
Eksporta tirgi: Baltija, ASV, Kanāda, Malaizija, Krievija, Ukraina, Ķīna, Rumānija, Azarbaidžāna, Polija.
Katru gadu izstrādā 3–4 jaunas spēles/simulācijas.
Vidējais darbinieku vecums: 26 gadi.
Uzņēmuma pirmsākumi: 1998. gads
Izstrādājam spēles un simulācijas, kas palīdz cilvēkiem ko jaunu iemācīties, saprast. Baltijas reģionā šīs simulācijas vada mūsu pašu treneri, citos tirgos pārdodam licences spēļu un simulāciju vadīšanai. Šīs spēles skar visdažādākās biznesam aktuālās disciplīnas – pārdošanu, sadarbības veidošanu, komunikāciju, laika lietderīgu izmantošanu un citas. Otrs virziens ir izglītojošas spēles, kuras tiek veidotas kā mācību programmu papildinājums skolām. Ar šo saistās mūsu ilgtermiņa mērķis, – panākt, lai Latvijas skolās mācību programmā būtu iekļautas spēles un simulācijas, kas palīdz saprast, sajust, ko nozīmē būt uzņēmējam. Trenēt biznesa domāšanu.
Kāpēc tieši spēle ir tik parocīga, lai mācītu cilvēkus?
Tāpēc, ka darbojoties praktiski, rezultāts ir acumirklī redzams un tai pašā brīdī koriģējams. To paveic spēļu un simulāciju treneri. Otra lieta, – piedaloties spēlē, cilvēki ir pilnībā iesaistīti. Uzmanība ir daudz vairāk koncentrēta, nekā, piemēram, lekcijas laikā. Šeit cilvēks visu laiku apzinās, ka komandas rezultāts ir atkarīgs no viņa iesaistes līmeņa. Tas motivē.
Vai šīs spēles ir izgudrotas šeit jeb tās ir adaptācijas?
Visas ir mūsu pašu veidotas spēļu mehānikas lietpratējas Ievas Saulītes vadībā. Būvētas tā, lai varētu ērti adaptēt konkrētu uzņēmumu specifikai. Piemēram, caur spēli var pārliecināties, kā strādā iecerētais klientu apkalpošanas modelis, noteikt trūkumus un apmācīt darbiniekus. Izspēlējam praktiskas, realitātei pietuvinātas situācijas. Spēlēs iesaistās gan jauni darbinieki, kuri apgūst uzņēmuma kultūru un procesus, gan arī jau pieredzējuši darbinieki tad, kad uzņēmumā vai institūcijā notiek pārmaiņas. Lielos uzņēmumos tās var būt vairākas spēļu sērijas. Esam eksportējošs uzņēmums, piemēram, ASV vairākām mācību iestādēm nodrošinām izglītojošās spēles.
Kā nonāci šajā uzņēmumā?
Pēc vidusskolas devos uz Rīgu mācīties un paralēli meklēju darbu. Pēc paziņu ieteikuma 2017. gadā nonācu “Nordic Group”. Pamatā biju atbildīgs par noliktavu darbību Latvijā un ASV, kā arī par produktu loģistiku.
Kā tas iespējams, ka tik īsā laikā kļuvi par izpilddirektoru?
Droši vien spēju sevi pierādīt. Tā sagadījās, ka man bija jādodas pārskatīt noliktavas ASV, kā arī bija jāpārstāv uzņēmums divās izglītības izstādēs. Šāda mēroga izstādēs biju pirmo reizi, tāpēc to, kā uzrunāt cilvēkus, vienkārši nošpikoju no blakus stendā esošajiem vāciešiem. Sapratu, ka jāiet ar iniciatīvu, jāpiedāvā, nevar gaidīt līdz kāds pats nāks klāt un izrādīs interesi. Šis brauciens bija liels izaicinājums man kā jaunam darbiniekam, un laikam jau tas, ka spēju saņemties un atgriezties Latvijā ar potenciālo klientu sarakstu, atstāja zināmu iespaidu. Drīz vien jau sāku komunicēt ar klientiem, iesaistījos pārdošanā un tad saņēmu piedāvājumu kļūt par vadītāju. Bija jau sākusies Covid-19 krīze… (smejas, aut.).
Paveicās ar starta laiku.
Jā, līdz ar pandēmijas sākumu pieprasījums strauji nokritās. Domājām, kad un kā pāriet uz tiešsaistes apmācībām un simulācijām, taču varu teikt, ka šobrīd interese ir atgriezusies. Jāņem gan vērā, ka spēles licences pārdošana uzņēmumam ir laikietilpīgs process – sarunas, lēmuma pieņemšana, spēles adaptācija – kopumā aizņem kādus trīs mēnešus, tāpēc atgūšanās nenotiek strauji.
Kas vēl, bez Covid-19 situācijas, ir bijuši tavi lielākie pārbaudījumi līdz šim?
Pats sākums, kas saistīts ar iejušanos kolektīvā, kurš ir jau nostabilizējies, ar savu iekšējo kultūru, darba ritmu, tradīcijām. Tas pagāja ātri. Nākamais lielais izaicinājums bija atbildības uzņemšanās par uzņēmuma pārstāvēšanu izstādēs ASV, un, protams, atbildības uzņemšanās par uzņēmuma attīstību kopumā. Jā, laikam jau atbildība ir tas atslēgas vārds, lielākais pārbaudījums. Jo zinu, ka cilvēki man ir uzticējušies, ka kolēģi uz mani paļaujas, – un šo uzticēšanos nedrīkst pievilt. Otra lieta – spēt savu atbildību deleģēt, kas ir daudzu gados jaunu vadītāju problēma. Pretējā gadījumā, smagums, ko viens pats esi uzņēmies, kļūst aizvien lielāks, un vienubrīd tas vairs nav noturams.
Kur pagāja tava bērnība, vai tolaik jau zināji, ka būsi biznesā, vadīsi uzņēmumu?
Bērnība un skolas laiks pagāja Uguņciemā – tas ir Kurzemē, starp Roju un Mērsragu. Vecākiem bija un ir liels ābeļdārzs, tāpēc mana ikdiena bērnībā un pusaudža gados pagāja darbojoties dārzā. Tas daudz ko deva turpmākajās gaitās, jo, lai nu ko, bet strādāt biju iemācīts. Tāpēc vecāku loma ir izšķiroši nozīmīga. Bērnībā sapņoju par zirgu stalli, tas pat bija jau uzzīmēts. Tā, ka sapnis par savu saimniecību bija, tagad esmu uz to ceļā – caur izglītojošām spēlēm.
Kā tev šķiet, ar ko šodienas divdesmitgadnieki atšķiras no iepriekšējās – tavu vecāku – paaudzes?
Nāk prātā divas lietas. Domāju, ka darba tikums, kas piemita manai vecāku paaudzei, ir gājis mazumā. Šodienas vārdi ir “prokrastinācija” un “freelance” darbs. Otra lieta, – šodienas divdesmitgadnieki daudz vairāk eksperimentē, atļaujas izmēģināt ko jaunu, iespējams, mazāk baidās kļūdīties.
Izmēģināt ko jaunu, – tas attiecas arī uz tevi. Uzņēmums ir dibināts 1998. gadā – tātad faktiski esi šīs kompānijas vienaudzis. Kādi bija “Nordic Group” pirmsākumi?
Vispirms jāsaka, ka šogad pakāpeniski pārejam uz jaunu zīmolu. “Nordic Group: visā pasaulē pārtop par “Practicals”. Bet runājot par pirmsākumiem – vispirms bija lekcijas un kursi angļu valodā, finansēs, biznesa vadībā. Tad kolēģiem – Uģim Strausam un Jānim Grāvītim – radās ideja padziļināti pievērsties laika plānošanai, ģimenes dzīves, hobiju un darba ikdienas sabalansēšanai, kas allaž ir bijis un būs aktuāls jautājums. Tā radās pirmā spēle un drīz vien – arī pārliecība, ka spēļošana ir laba alternatīva klasiskajiem semināriem. Jāsaka, ka spēļošana ir salīdzinoši nesena parādība – to augšupeja vērojama pēdējo desmit gadu laikā.
Spēles ir iepakotas kastēs, tām ir kartītes un dažādi palīglīdzekļi. Vai tā ir labāk, nekā spēlējot digitāli?
Dažas no spēlēm ir pieejamas arī digitāli, citas vēl tiek gatavotas tiešsaistes platformai. Tomēr mūsu pārliecība ir, ka reāli tiekoties, esot kopā, spēlēšanai un komunikācijai, kas notiek spēles laikā, ir pavisam cita kvalitāte. Tas ir daudz produktīvāk un efektīvāk, jo, redzot un dzirdot savus kolēģus, notiek pilnvērtīga mijiedarbība. Tāpēc arī tiešsaistes spēļu un simulāciju laikā, visiem kamerām un skaņai jābūt ieslēgtai. Esmu drošs, ka spēles klātienē saglabāsies, jo cilvēki gribēs pieredzēt arī klātbūtnes efektu, bet lielākā spēļu un apmācību daļa, protams, migrēs uz digitālo telpu. Liela nozīme būs treneru profesionalitātei, kuriem jābūt ne tikai atraktīviem, bet arī gana suģestējošiem, lai noturētu dalībnieku uzmanību, iesaisti spēlē.
Kuras spēles ir pieprasītākās?
Atkarīgs no reģiona. Baltijas valstīs un Ziemeļvalstīs populārāki ir produkti, kas vērsti uz komandas saliedēšanu un lietderīgu laika izmantošanu. Austrumos pieprasītāki ir tie risinājumi, kas uzlabo produktivitāti, vērsti uz procesu optimizāciju, kā arī vadības prasmju stiprināšanu.
Vai tev atliek laika arī kādam hobijam?
Jā, “Nordic Group” mēs visi esam ļoti aktīvi – ceļojam, kāpjam kalnos, ejam pārgājienos. Kolēģis Valdis Puriņš ir pazīstams alpīnists, viņš arī mani ir ievedis kalnu pasaulē, kas ir mans galvenais hobijs. Kad sāku strādāt, Valdis uzaicināja uz Gruziju uzkāpt Kazbekā. Biju kāpis Tatros, Alpos, bet šī bija pavisam jauna pieredze, un tā arī ar kalniem “saslimu”. Otra lieta, ko daru jau vairākus gadus – esmu viens no brīvprātīgajiem, kas organizē vasaras nometnes “Upe” bērniem ar īpašām vajadzībām.
Vai biznesa vidē tev ir kāda autoritāte, kas iedvesmo?
Jā, tas ir “SAF Tehnika” līdzdibinātājs Jānis Bergs.
Ko tu ieteiktu saviem vienaudžiem, kuru domā par savu biznesu, bet nevar izšķirties, spert pirmo soli?
Nebaidīties. Ir skaidrs, ka klupsim, būs grūti, bet tāpēc nedrīkst apstāties. Tas nav iemesls, lai nemēģinātu. No kļūdām nedrīkst baidīties, – ja ideja pašam patīk, ja par to iestājies – ar laiku viss būs labi.
Vizītkarte:
“Practicals” / “Nordic Group”
Izstrādātas ap 80 galda spēlēm. 14 pielāgotas tiešsaistes formātam.
Simulācija reālā laikā: 8 (izstrādē vēl 2 jaunas).
Eksporta tirgi: Baltija, ASV, Kanāda, Malaizija, Krievija, Ukraina, Ķīna, Rumānija, Azarbaidžāna, Polija.
Katru gadu izstrādā 3–4 jaunas spēles/simulācijas.
Vidējais darbinieku vecums: 26 gadi.
Uzņēmuma pirmsākumi: 1998. gads
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....
26.01.2024
Ko Tavs uzņēmums var iegūt pieslēdzot Tele2 Team IT Teamer zvanu vadību?
Tele2 Team IT Teamer zvanu vadība ir mobilo sakaru un sadarbības rīks, kas palīdzēs uzlabot Tava uzņēmuma peļņu un efektivitāti, pārvaldot uzņēmuma zvanus, kad esi aizņemts.