Privātpersonām  |  Jaunumi  | 
LV LV
Internets par vēl izdevīgāku cenu
8.12.2021

Pētījums: 77% topošo klientu vēlas ar uzņēmumu sazināties pa tālruni

Laikā, kad arvien vairāk sākam pierast pie attālinātas saziņas, daudz cilvēku paļaujas uz telefonu personiskākam kontaktam ar uzņēmumu.

2021. gada martā veiktais SKDS pētījums liecina, ka visbiežāk (77%), lai uzzinātu par precēm vai pakalojumiem vai tos iegādātos, jauni klienti zvana pa telefonu. Daudz retāki tie raksta e-pastus (61%) vai izmanto sociālos tīklus (24%).

Varam secināt, ka zvanu servisam uzņēmumā ir liela nozīmē, it sevišķi jaunu klientu piesaistē. Ja esošie, kuri jau izmanto tavus pakalpojumus, var paļauties uz savu iepriekšējo pieredzi, tad topošajiem klientiem šis ir svarīgs saziņas veids, lai pārliecinātos par apkalpošanas kvalitāti.

Aptaujas dati arī liecina, ka tikai katrā desmitajā Latvijas uzņēmumā pastāv uzskaite par ienākošajiem zvaniem – visbiežāk šis nozīmīgais kanāls netiek efektīvi pārvaldīts. Īpatsvars mainās, atkarībā no uzņēmuma lieluma – jo lielāks bizness, jo rūpīgāk tiek uzraudzīta zvanu plūsma.

Lai arī tavs uzņēmums varētu augt un attīstīties, ir svarīgi pievērst uzmanību klientu servisa kvalitātei. Tele2 Teamers piedāvā visaptverošu risinājumu, kurā iekļauta gan statistika, gan ērti rīki taviem darbiniekiem.

Teamers iekļauti tādi nozīmīgi pakalpojumi kā fiksēts uzņēmuma numurs, kuru var lietot vairāki darbinieki vienlaikus, interaktīvā balss atbilde, manuāla un automātiska zvanu pāradresācija, kā arī pārskati par zvanu plūsmu. Vairāk uzzini un piesakies konsultācijai šeit.
Dalīties ar rakstu

Te ir labs piedāvājums tiem, kas vēl nav pie Tele2

Atstāj savu numuru un mēs ar tevi sazināsimies tuvākajā darba dienā.

Pieteikties
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti