Laikā, kad arvien vairāk sākam pierast pie attālinātas saziņas, daudz cilvēku paļaujas uz telefonu personiskākam kontaktam ar uzņēmumu.
2021. gada martā veiktais SKDS pētījums liecina, ka visbiežāk (77%), lai uzzinātu par precēm vai pakalojumiem vai tos iegādātos, jauni klienti zvana pa telefonu. Daudz retāki tie raksta e-pastus (61%) vai izmanto sociālos tīklus (24%).
Varam secināt, ka zvanu servisam uzņēmumā ir liela nozīmē, it sevišķi jaunu klientu piesaistē. Ja esošie, kuri jau izmanto tavus pakalpojumus, var paļauties uz savu iepriekšējo pieredzi, tad topošajiem klientiem šis ir svarīgs saziņas veids, lai pārliecinātos par apkalpošanas kvalitāti.
Aptaujas dati arī liecina, ka tikai katrā desmitajā Latvijas uzņēmumā pastāv uzskaite par ienākošajiem zvaniem – visbiežāk šis nozīmīgais kanāls netiek efektīvi pārvaldīts. Īpatsvars mainās, atkarībā no uzņēmuma lieluma – jo lielāks bizness, jo rūpīgāk tiek uzraudzīta zvanu plūsma.
Lai arī tavs uzņēmums varētu augt un attīstīties, ir svarīgi pievērst uzmanību klientu servisa kvalitātei. Tele2 Teamers piedāvā visaptverošu risinājumu, kurā iekļauta gan statistika, gan ērti rīki taviem darbiniekiem.
Teamers iekļauti tādi nozīmīgi pakalpojumi kā fiksēts uzņēmuma numurs, kuru var lietot vairāki darbinieki vienlaikus, interaktīvā balss atbilde, manuāla un automātiska zvanu pāradresācija, kā arī pārskati par zvanu plūsmu. Vairāk uzzini un piesakies konsultācijai šeit.
2021. gada martā veiktais SKDS pētījums liecina, ka visbiežāk (77%), lai uzzinātu par precēm vai pakalojumiem vai tos iegādātos, jauni klienti zvana pa telefonu. Daudz retāki tie raksta e-pastus (61%) vai izmanto sociālos tīklus (24%).
Varam secināt, ka zvanu servisam uzņēmumā ir liela nozīmē, it sevišķi jaunu klientu piesaistē. Ja esošie, kuri jau izmanto tavus pakalpojumus, var paļauties uz savu iepriekšējo pieredzi, tad topošajiem klientiem šis ir svarīgs saziņas veids, lai pārliecinātos par apkalpošanas kvalitāti.
Aptaujas dati arī liecina, ka tikai katrā desmitajā Latvijas uzņēmumā pastāv uzskaite par ienākošajiem zvaniem – visbiežāk šis nozīmīgais kanāls netiek efektīvi pārvaldīts. Īpatsvars mainās, atkarībā no uzņēmuma lieluma – jo lielāks bizness, jo rūpīgāk tiek uzraudzīta zvanu plūsma.
Lai arī tavs uzņēmums varētu augt un attīstīties, ir svarīgi pievērst uzmanību klientu servisa kvalitātei. Tele2 Teamers piedāvā visaptverošu risinājumu, kurā iekļauta gan statistika, gan ērti rīki taviem darbiniekiem.
Teamers iekļauti tādi nozīmīgi pakalpojumi kā fiksēts uzņēmuma numurs, kuru var lietot vairāki darbinieki vienlaikus, interaktīvā balss atbilde, manuāla un automātiska zvanu pāradresācija, kā arī pārskati par zvanu plūsmu. Vairāk uzzini un piesakies konsultācijai šeit.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....
26.01.2024
Ko Tavs uzņēmums var iegūt pieslēdzot Tele2 Team IT Teamer zvanu vadību?
Tele2 Team IT Teamer zvanu vadība ir mobilo sakaru un sadarbības rīks, kas palīdzēs uzlabot Tava uzņēmuma peļņu un efektivitāti, pārvaldot uzņēmuma zvanus, kad esi aizņemts.