Internets par vēl izdevīgāku cenu

Laikā, kad arvien vairāk sākam pierast pie attālinātas saziņas, daudz cilvēku paļaujas uz telefonu personiskākam kontaktam ar uzņēmumu.
2021. gada martā veiktais SKDS pētījums liecina, ka visbiežāk (77%), lai uzzinātu par precēm vai pakalojumiem vai tos iegādātos, jauni klienti zvana pa telefonu. Daudz retāki tie raksta e-pastus (61%) vai izmanto sociālos tīklus (24%).
Varam secināt, ka zvanu servisam uzņēmumā ir liela nozīmē, it sevišķi jaunu klientu piesaistē. Ja esošie, kuri jau izmanto tavus pakalpojumus, var paļauties uz savu iepriekšējo pieredzi, tad topošajiem klientiem šis ir svarīgs saziņas veids, lai pārliecinātos par apkalpošanas kvalitāti.
Aptaujas dati arī liecina, ka tikai katrā desmitajā Latvijas uzņēmumā pastāv uzskaite par ienākošajiem zvaniem – visbiežāk šis nozīmīgais kanāls netiek efektīvi pārvaldīts. Īpatsvars mainās, atkarībā no uzņēmuma lieluma – jo lielāks bizness, jo rūpīgāk tiek uzraudzīta zvanu plūsma.
Lai arī tavs uzņēmums varētu augt un attīstīties, ir svarīgi pievērst uzmanību klientu servisa kvalitātei. Tele2 Teamers piedāvā visaptverošu risinājumu, kurā iekļauta gan statistika, gan ērti rīki taviem darbiniekiem.
Teamers iekļauti tādi nozīmīgi pakalpojumi kā fiksēts uzņēmuma numurs, kuru var lietot vairāki darbinieki vienlaikus, interaktīvā balss atbilde, manuāla un automātiska zvanu pāradresācija, kā arī pārskati par zvanu plūsmu. Vairāk uzzini un piesakies konsultācijai šeit.
2021. gada martā veiktais SKDS pētījums liecina, ka visbiežāk (77%), lai uzzinātu par precēm vai pakalojumiem vai tos iegādātos, jauni klienti zvana pa telefonu. Daudz retāki tie raksta e-pastus (61%) vai izmanto sociālos tīklus (24%).
Varam secināt, ka zvanu servisam uzņēmumā ir liela nozīmē, it sevišķi jaunu klientu piesaistē. Ja esošie, kuri jau izmanto tavus pakalpojumus, var paļauties uz savu iepriekšējo pieredzi, tad topošajiem klientiem šis ir svarīgs saziņas veids, lai pārliecinātos par apkalpošanas kvalitāti.
Aptaujas dati arī liecina, ka tikai katrā desmitajā Latvijas uzņēmumā pastāv uzskaite par ienākošajiem zvaniem – visbiežāk šis nozīmīgais kanāls netiek efektīvi pārvaldīts. Īpatsvars mainās, atkarībā no uzņēmuma lieluma – jo lielāks bizness, jo rūpīgāk tiek uzraudzīta zvanu plūsma.
Lai arī tavs uzņēmums varētu augt un attīstīties, ir svarīgi pievērst uzmanību klientu servisa kvalitātei. Tele2 Teamers piedāvā visaptverošu risinājumu, kurā iekļauta gan statistika, gan ērti rīki taviem darbiniekiem.
Teamers iekļauti tādi nozīmīgi pakalpojumi kā fiksēts uzņēmuma numurs, kuru var lietot vairāki darbinieki vienlaikus, interaktīvā balss atbilde, manuāla un automātiska zvanu pāradresācija, kā arī pārskati par zvanu plūsmu. Vairāk uzzini un piesakies konsultācijai šeit.