Privātpersonām  |  Jaunumi  | 
LV LV
Savējiem izdevīgāk
8.12.2021

Cik tavam uzņēmam izmaksā neatbildēts zvans no klienta?

 
Katrs neatbildētais zvans var nozīmēt to, ka klients jau ir sazinājies ar tavu konkurentu, kamēr paspēsi viņam atzvanīt.

Laikā, kad iespēja tulītēji sazināties ar uzņēmumu cilvēkiem šķiet pašsaprotama servisa sastāvdaļa, netbildēts zvans var nozīmēt zaudētu klientu. Arī tad, ja Google algoritms tev dod priekšroku, tavi sociālo tīklu konti ir rūpīgi sakārtoti un mājaslapa darbojas nevainojami, jārēķinās ar to, ka potenciālais pircējs vēlēsies saņemt personīgu konsultāciju telefoniski. Ja tā nebūs tūdaļ pieejama, pastāv risks, ka viņš griezīsies pie konkurenta.

2021. gada martā veikts SKDS pētījums liecina, ka vairāk nekā trešdaļa (36%) iedzīvotāju gada laikā nav iegādājušies kādu produktu vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazvanīt uzņēmumu. Interesanti, ka visbiežāk tie bijuši cilvēki ar augstiem ienākumiem (46%) – tātad vispirktspējīgākā auditorija. Turklāt katrs piektais atzīst, ka šādu situāciju pieredzējis pat vairākas reizes gada laikā.

Uzņēmēju aptaujā noskaidrots, ka tikai 12% vadītāju ir apzinājuši izmaksas par neatbildētajiem zvaniem – saskaņā ar datiem tie ir vidēji 123,07 eiro.

Visbiežākie iemesli, kādēļ klientu jautājumi paliek atbildēti ir: 22% gadījumu zvans pienāk ārpus darba laika, 21% gadījumu darbinieks tobrīd ir aizņemts ar citu klientu. Tāpat arī pie iemesliem minēti: darbiniekam nav laika atbildēt citu pienākumu dēļ (9%), aizmāršība (7%), klientu jautājumiem ir zema prioritāte (4%), darbinieks kādu iemeslu dēļ nav ieradies darbā (2%).

Būtiski piebilst, ka veikatajā aptaujā 39% vadītāju nevarēja sniegt konkrētas atbildes uz jautājumiem, tātad uzņēmumā tam nav pievērsta pietiekoši liela uzmanība.

Uzlabojot savu zvanu servisu, tu vari būt pat vairākus soļus priekšā saviem konkurentiem, un Tele2 Teamers ir pakalpojums, kas palīdzēs to izdarīt vienkārši un efektīvi. Tas būtiski samazina neatbildēto zvanu skaitu. Pirmkārt, Teamers piedāvā ērtu zvanu pāradresācijas rīku. Tajā darbinieki var paši iestatīt prombūtnes laiku, kā arī pārnest zvanu savam kolēģim automātiski, gadījumā, ja paši tajā brīdī ir aizņemti un jau runā ar citu klientu. Otrkārt, Teamers pieejama interaktīvā balss atbilde, kas klientam var paziņot par darba laiku un citām saziņas iespējām.

Savukārt vadītājiem Teamers piedāvā efektīvu zvanu servisa pārvaldīšanas rīku, kurā var apskatīt zvanu plūsmu un laikus konstatēt, kurās jomās nepieciešami uzlabojumi.

Vairāk par pakalpojumu vari izlasīt šeit un pieteikties indiviuālai bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu tieši tavam uzņēmumam piemērotāko risinājumu.
 
Dalīties ar rakstu

Te ir labs piedāvājums tiem, kas vēl nav pie Tele2

Atstāj savu numuru un mēs ar tevi sazināsimies tuvākajā darba dienā.

Pieteikties
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti