Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” aptauja liecina, ka 36% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par precēm vai pakalpojumiem, ja tirgotājs nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Turklāt pēc pozitīvas komunikācijas pieredzes ar uzņēmumu, 56% iedzīvotāju šī uzņēmuma preces vai pakalpojumus ieteiktu saviem draugiem un paziņām.
Labs serviss ir viens no būtiskākajiem uzņēmējdarbības veiksmes faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai visi uzņēmuma komunikācijas kanāli darbotos vienlīdz augstā līmenī. Aptaujas dati rāda, ka līdz šim visefektīvākā saziņa klientiem ar uzņēmumiem bijusi pa tālruni un e-pastu, bet mazāk efektīva ar sociālo tīklu un tiešsaistes čatu palīdzību. Ja klients vēlas iegūt ātru atbildi uz sev interesējošo jautājumu vai saņemt speciālista konsultāciju, tad visbiežāk šādiem nolūkiem tiek izmantots telefons.
“Kā atzīst aptaujātie, tad viņiem ļoti būtiski ir saņemt ātru atbildi uz savu jautājumu. Mūsdienu dzīves ritmā neviens nav gatavs ilgi gaidīt pie telefona vai rakstisku atbildi uz e-pastu pēc vairākām dienām. Tāpat ir svarīgi, vai uzņēmums spēj nodrošināt to, ka klientiem nav jāzvana uz neskaitāmiem tālruņa numuriem, lai nokļūtu pie vajadzīgā speciālista, un uzņēmums spētu atzvanīt, ja konkrētajā brīdī nav varējis atbildēt,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Interesanti, ka negatīva saziņas pieredze ar pakalpojumu sniedzēju mudina cilvēkus būt par 20% aktīvākiem un izlēmīgākiem savā rīcībā.
“Aptuveni puse aptaujāto visticamāk pārtrauks sadarbību un aizies pie konkurentiem, ja viņu komunikācijas pieredze ar uzņēmumu būs negatīva. Savukārt, ja saziņa būs pozitīva, tad trešdaļa apsvērs iespēju pasūtīt vairāk preču vai pakalpojumu pie šī uzņēmuma. Kā redzams, tad neveiksmīga komunikācija ar klientu var radīt cilvēkiem vēlmi būt aktīvākiem, proti, divi no trim aptaujātajiem savu negatīvo pieredzi vēlētos izstāstīt saviem draugiem un paziņām,” saka R. Rosts.
“Tele2” aptauja veikta kopā ar Snapshots. Kopumā laika posmā no 8. līdz 14. jūlijam tika aptaujāti 710 respondenti.
“Kā atzīst aptaujātie, tad viņiem ļoti būtiski ir saņemt ātru atbildi uz savu jautājumu. Mūsdienu dzīves ritmā neviens nav gatavs ilgi gaidīt pie telefona vai rakstisku atbildi uz e-pastu pēc vairākām dienām. Tāpat ir svarīgi, vai uzņēmums spēj nodrošināt to, ka klientiem nav jāzvana uz neskaitāmiem tālruņa numuriem, lai nokļūtu pie vajadzīgā speciālista, un uzņēmums spētu atzvanīt, ja konkrētajā brīdī nav varējis atbildēt,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Interesanti, ka negatīva saziņas pieredze ar pakalpojumu sniedzēju mudina cilvēkus būt par 20% aktīvākiem un izlēmīgākiem savā rīcībā.
“Aptuveni puse aptaujāto visticamāk pārtrauks sadarbību un aizies pie konkurentiem, ja viņu komunikācijas pieredze ar uzņēmumu būs negatīva. Savukārt, ja saziņa būs pozitīva, tad trešdaļa apsvērs iespēju pasūtīt vairāk preču vai pakalpojumu pie šī uzņēmuma. Kā redzams, tad neveiksmīga komunikācija ar klientu var radīt cilvēkiem vēlmi būt aktīvākiem, proti, divi no trim aptaujātajiem savu negatīvo pieredzi vēlētos izstāstīt saviem draugiem un paziņām,” saka R. Rosts.
“Tele2” aptauja veikta kopā ar Snapshots. Kopumā laika posmā no 8. līdz 14. jūlijam tika aptaujāti 710 respondenti.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
25.03.2024
“Tele2” 5G tīkla pārklājums aptvers 85% Latvijas teritorijas līdz gada beigām
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” 5G tīkls līdz šī gada beigām būs pieejams jau 85% Latvijas teritorijas. Jau šobrīd “Tele2” tīklā darbojas vairāk nekā 250 000 5G ierīču, bet mobilo datu patēriņš 5G tīklā pēdējā gada...
22.03.2024
Pētījums: tikai 10% vecāku ir svarīgas atzīmes, ar kādām bērns pabeigs skolu
Tikai 10% vecāku ir būtiskas bērnus atzīmes liecībā un eksāmenos pēc skolas absolvēšanas, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” veiktais pētījums “Vecāku skolu izvēles kritēriji un gaidas”. Vecāki...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....