Salīdzinot ar pagājušo gadu, vērojams straujš pieaugums to “Tele2” klientu skaitā, kuri, iegādājoties jaunu viedtelefonu, to izvēlas arī apdrošināt. Pagājušā gada beigās savu pie “Tele2” uz nomaksu iegādāto ierīci apdrošināt pret kritieniem un cita veida bojājumiem bija izvēlējušies divas reizes vairāk klientu, salīdzinot ar to pašu periodu gadu iepriekš.
“Priecājos par augošo apdrošināto viedtelefonu apjomu “Tele2” tīklā - tas nozīmē, ka mūsu klienti būs vairāk pasargāti pret iespējamiem zaudējumiem dažādos negadījumos. Pamazām tuvojamies Eiropas līmenim, kur savas ierīces apdrošināt izvēlas teju katrs otrais pircējs. Mobilās ierīces ir svarīga mūsu ikdienas dzīves sastāvdaļa un esam pie tām ļoti pieraduši. Ir nepatīkami, ja pēc kritiena vai citu bojājumu dēļ ierīce vairs nav darba kārtībā un seko dārgs remonts,” stāsta Didzis Solims, “Tele2” produktu direktors.
“Analizējot apdrošināšanas atlīdzības gadījumus, redzam, ka visbiežāk viedierīces cieš no kritieniem, kā rezultātā tiek bojāts ne tikai ekrāns, bet arī citas detaļas, piemēram, fotokamera. Izplatīti ir gadījumi, kad ierīce iekrīt ūdenī, to sabojā bērni vai mājdzīvnieki, bet visnepatīkamākās ir situācijas, ja ierīce tiek nozagta. Esam priecīgi, ka varam klientiem piedāvāt plašu apdrošināšanas pakalpojumu, kas ietver ne tikai ekrāna, bet arī citus bojājumus, piemēram, fotokamerai, kas nereti var veidot pat pusi no ierīces vērtības. Tāpat esam novērojuši, ka mūsu klienti, kuri dod priekšroku dārgākām ierīcēm, aktīvāk izmanto iespēju tās apdrošināt arī pret zādzību,” piebilst D.Solims.
“Tele2” saviem klientiem piedāvā iegādāties apdrošināšanu ne tikai mobilajam tālrunim, bet arī planšetdatoram vai datoram. Klientu ērtībai ir pieejama divu līmeņu apdrošināšana: daļēja apdrošināšana pret ierīces bojājumiem, tai skaitā šķidruma nodarītiem zaudējumiem, kas neiekļauj zādzības risku, vai pilna apdrošināšana, kas ietver gan ierīces bojājumus, tai skaitā arī šķidruma nodarītos zaudējumus, gan apdrošināšanu pret zādzību.
Par apdrošināšanas gadījumu pieteikšanu vairāk var uzzināt “Tele2” mājas lapā: https://www.tele2.lv/papildu-pakalpojumi/apdrosinasana-iericei/. Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, tas tiks veikts sertificētā servisā, lai saglabātu ražotāja 2 gadu garantiju programmatūras defektiem un funkcionalitātes traucējumiem.
“Analizējot apdrošināšanas atlīdzības gadījumus, redzam, ka visbiežāk viedierīces cieš no kritieniem, kā rezultātā tiek bojāts ne tikai ekrāns, bet arī citas detaļas, piemēram, fotokamera. Izplatīti ir gadījumi, kad ierīce iekrīt ūdenī, to sabojā bērni vai mājdzīvnieki, bet visnepatīkamākās ir situācijas, ja ierīce tiek nozagta. Esam priecīgi, ka varam klientiem piedāvāt plašu apdrošināšanas pakalpojumu, kas ietver ne tikai ekrāna, bet arī citus bojājumus, piemēram, fotokamerai, kas nereti var veidot pat pusi no ierīces vērtības. Tāpat esam novērojuši, ka mūsu klienti, kuri dod priekšroku dārgākām ierīcēm, aktīvāk izmanto iespēju tās apdrošināt arī pret zādzību,” piebilst D.Solims.
“Tele2” saviem klientiem piedāvā iegādāties apdrošināšanu ne tikai mobilajam tālrunim, bet arī planšetdatoram vai datoram. Klientu ērtībai ir pieejama divu līmeņu apdrošināšana: daļēja apdrošināšana pret ierīces bojājumiem, tai skaitā šķidruma nodarītiem zaudējumiem, kas neiekļauj zādzības risku, vai pilna apdrošināšana, kas ietver gan ierīces bojājumus, tai skaitā arī šķidruma nodarītos zaudējumus, gan apdrošināšanu pret zādzību.
Par apdrošināšanas gadījumu pieteikšanu vairāk var uzzināt “Tele2” mājas lapā: https://www.tele2.lv/papildu-pakalpojumi/apdrosinasana-iericei/. Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, tas tiks veikts sertificētā servisā, lai saglabātu ražotāja 2 gadu garantiju programmatūras defektiem un funkcionalitātes traucējumiem.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...