Biznesam  |  Blogs  |  RU
20.11.2013

Tele2 turpina paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti

Ieguldot 230 000 latu, “Tele2” šogad ir atvēris jau četrus jauna koncepta klientu apkalpošanas centrūs Rīgā - “Spice”, “Riga Plaza”, “Origo” un Slokas ielā 115 (“Maxima XXX” tirdzniecības telpās).

 

Lai ieviestu jauno konceptu, “Tele2” ir pārbūvējis jau esošos klientu apkalpošanas centrus, tos arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu. Zviedrijā jau sekmīgi ieviestais dizaina koncepts ir izstrādāts fokusējoties uz klientu vajadzībām, atvieglojot pircējam preču vai pakalpojumu iegādes procesu.

 

“Esmu pārliecināts, ka mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā! Priecājos, ka Rīgā šogad esam jau izveidojuši četrus jaunā koncepta klienta apkalpošanas centrus, tādējādi nodrošinot esošajiem un potenciālajiem klientiem ne tikai modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīcu izvēli un iespēju tās izmēģināt,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš. “Jauno klientu apkalpošanas centru konceptu ieviešam ne tikai Rīgā, bet arī Latvijas reģionos – drīz atklāsim pārbūvētus klientu apkalpošanas centrus Liepājā un Daugavpilī. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām.”

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti