Biznesam  |  Blogs  |  RU
15.04.2020

“Tele2” pārkvalificē 150 darbiniekus

Mobilo sakaru operators “Tele2” ārkārtas situācijas laikā ir pārkvalificējis visus savus darbiniekus, kas līdz šim strādāja uzņēmuma klientu apkalpošanas centros. Ņemot vērā klientu centru darbinieku kompetenci, viņi šobrīd palīdz apkalpot klientus pa tālruni, jo ienākošo zvanu daudzums palielinājies par 74%, un veic pārdošanu pa tālruni.
 

“Tele2” kopumā ir pārkvalificējis aptuveni 150 darbiniekus, nodrošinot viņus ar visu nepieciešamo, lai varētu veikt darbu attālināti.

“Pašreizēja situācija prasa nestandarta risinājumus, lai veiksmīgi pārdzīvotu šo laiku. Turklāt ir svarīgi jaunajiem apstākļiem pielāgoties maksimāli ātri – tas attiecas gan uz darba devēju, gan darba ņēmēju,” atzīst “Tele2” personāla vadītāja Aija Bite-Ozere. “Šāda pārkvalifikācija ir ieguvums visiem, jo uzņēmums var novirzīt darbiniekus palīdzēt tām funkcijām, kurām ir nepieciešams vislielākais atbalsts, piemēram, klientu apkalpošanai pa tālruni. Savukārt darbinieki var izmantot savas esošās zināšanas un prasmes, lai veiksmīgi turpinātu strādāt citā pozīcijā.”

Uzņēmumā atzīst, ka biroja darbs attālinātā režīmā tika pārcelts faktiski vienas dienas laikā, bet klientu centru speciālistu pārkvalifikācija prasīja aptuveni vienu līdz divas nedēļas, ieskaitot apmācības un atbilstoša tehniskā nodrošinājuma pielāgošanu. Tas prasīja lielu cilvēkresursu ieguldījumu no uzņēmuma puses, jo bija nepieciešama dažādu funkciju sadarbība, kā arī papildu finansiālos ieguldījumus, lai digitalizētu atsevišķus procesus.

“Kā rāda mūsu pieredze, pārkvalifikācija ir labs risinājums, kā saglabāt augstā līmenī to darbinieku iesaisti, kuriem ārkārtas situācijas dēļ ir dīkstāve vai mazāka slodze. Protams, ir jāņem vērā, ka pārkvalifikāciju ir daudz vieglāk veikt, ja funkcijas ir līdzīgas un nav nepieciešams ļoti specifiskas iemaņas,” saka A.Bite-Ozere.

Jāatgādina, ka “Tele2” bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas paziņoja par centru īslaicīgu slēgšanu un pāreju uz darbu attālināti līdz ar valsts ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī.

“Tele2” šobrīd strādā 340 darbinieki.

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti