Esam priecīgi paziņot, ka ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, esam ieviesuši jaunu norēķinu sistēmu, kas nodrošinās iespēju ērti pārraudzīt savu mobilo sakaru patēriņu, ātru un drošu rēķinu un maksājumu apstrādes procesu, kā arī jaunus pakalpojumus vairāk nekā miljonam "Tele2" klientu visā Latvijā.
“Priecājamies, ka klienti novērtē mūsu rūpes par augstu servisa līmeni – “Tele2” ir klientu uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā! Norēķinu sistēma ir uzņēmuma “asinsrite”, kurai jādarbojas nevainojami – esam pārliecināti, ka ieguldīto investīciju apjoms “atmaksāsies” vēl augstākā klientu apmierinātībā,” saka “Tele2” Klientu apkalpošanas direktore Marita Romanovska.
Ikviens “Tele2” klients var pārbaudīt un kontrolēt savu mobilo sakaru patēriņu pašapkalpošanās portālā MansTele2.lv vai nosūtot bezmaksas īsziņu ar burtu “i” uz 9911, vai arī piezvanot no sava telefona numura uz “Tele2” informatīvā dienesta tālruni (600; 29560600) un noklausoties informāciju par sava numura bilanci.
“Singleview” ieviešana ir viens no būtiskākajiem “Tele2” pēdējo gadu laikā realizētajiem projektiem, lai nodrošinātu augstākā līmeņa klientu apkalpošanu. Arī turpmāk "Tele2" turpinās pērn iesākot vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā, kā rezultātā pagājušā gada laikā investējot vairāk nekā 750 000 eiro, “Tele2” atvēra deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā, kā arī ieviesa jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros Latvijā. 2014. gadā “Tele2” turpinās ieviest jauno dizaina konceptu vēl virknē “Tele2” klientu apkalpošanas centru.”
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!