Biznesam  |  Blogs  |  RU
20.01.2015

Tele2 atvēris astoņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus

Augsta līmeņa klientu serviss ir viena no mūsu prioritātām. Tāpēc pagājušā gadā turpinājām ieviest jauno Tele2 klientu apkalpošanas centru dizaina konceptu un atvērām astoņus klientu apkalpošanas centrus.

 Jaunā koncepta klientu apkalpošanas centros saņemsi individuālāku un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī varēsi izmēģināt plašāko, jaunāko mobilo ierīču klāstu.
 
Sadarbībā ar “Sony” un “Huawei” varēsi aplūkot jaunākās šo ražotāju ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.
 
Aicinām apmeklēt jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus

  • Rīgā  tirdzniecības centrā “Origo”

  • Rīgā tirdzniecības centrā “Mols”

  • Rīgā tirdzniecības centrā “Domina”

  • Rīgā tirdzniecības centrā “Damme”

  • Rīgā Saharova ielā 20

  • Rīgā Deglava ielā 67

  • Valmierā tirdzniecības centrā “Valleta”

  • Ventspilī tirdzniecības centrā “Tobago”

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti