Vadošais mobilo sakaru operators Tele2 ir atvēris jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Rīgā, t/c Galerija Centrs telpās, Audēju ielā 16. Ieguldot 29 000 eiro, Tele2 jau esošo klientu apkalpošanas centru ir pilnībā pārbūvējis un ieviesis jauno dizainu un tehnoloģiski to aprīkojis, vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu.
Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs Huawei fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā var aplūkot jaunākās Huawei mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.
Tele2 mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Tele2 izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un šobrīd Rīgā strādā jau četrpadsmit Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centri. Esam Rīgā izveidojuši plašu iedzīvotājiem ērti pieejamu klientu apkalpošanas tīklu, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu esošajos Rīgas klientu apkalpošanas centros, lai visi iedzīvotāji varētu saņemt vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās.”
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir laipni gaidīti katru dienu no plkst. 10:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā Tele2 ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum un klientu vajadzībām. Vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 sāka Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 24 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Puse Latvijas iedzīvotāju ir Tele2 klienti.
Tele2 mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Tele2 izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un šobrīd Rīgā strādā jau četrpadsmit Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centri. Esam Rīgā izveidojuši plašu iedzīvotājiem ērti pieejamu klientu apkalpošanas tīklu, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu esošajos Rīgas klientu apkalpošanas centros, lai visi iedzīvotāji varētu saņemt vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās.”
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir laipni gaidīti katru dienu no plkst. 10:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā Tele2 ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum un klientu vajadzībām. Vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 sāka Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 24 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Puse Latvijas iedzīvotāju ir Tele2 klienti.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...
15.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...