Biznesam  |  Blogs  |  RU
2.02.2021

“Tele2” aizvadītajā gadā pieaudzis klientu skaits un apgrozījums

Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājās par 2,5%, salīdzinot ar 2019. gadu, un sasniedza 135,8 milj. eiro. Savukārt mobilo sakaru pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 2,7%. Vienlaicīgi “Tele2” sasniedza augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē (39%), kas apliecina uzņēmuma darbības efektivitāti.
 

“Tele2” pērnā gada finanšu rezultāti liecina, ka uzņēmums uzlabojis visus galvenos rādītājus. Uzņēmuma apgrozījums no pamatdarbības pieaudzis par 6,1%, bet EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) par 6,7%, sasniedzot 53 milj. eiro.

“Aizvadītā gada panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri un precīzi pielāgoties jaunajiem apstākļiem, kā arī kāpjošais pieprasījums pēc mobilā mājas interneta,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Lai arī redzam pakalpojumu grupas, kurās ieņēmumi ir būtiski samazinājušies, piemēram, viedierīču tirdzniecība, pakalpojumi viesabonēšanā un priekšapmaksas kartes, telekomunikācijas kā nozari pandēmija skar mazāk, un tā turpina pakāpenisku attīstību.”

Kā atzīst uzņēmumā, aizvadītā gada aktuālākie notikumi un izaicinājumi kopumā lielākoties ir saistīti ar Covid-19 izraisītajiem ierobežojumiem un tā sekām. Mobilo sakaru operatoriem ir būtisku loma, lai Latvijas iedzīvotāji spētu pēc iespējas veiksmīgāk pārdzīvot dažādos ierobežojumus, strādāšanu un mācīšanos no mājām. Operatori sniedza atbalstu tām sabiedrības grupām, kurām tas šajā laikā bija nepieciešams visvairāk un no kurām ir atkarīgs, cik veiksmīgi pārdzīvosim šo posmu. Vienlaicīgi operatoriem pašiem bija jāpielāgojas darbam krīzes apstākļos – jāparūpējas par saviem darbiniekiem, klientiem un biznesa nepārtrauktību, digitalizējot pakalpojumus.

“Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieviesām elektronisko līgumu, klientu identifikāciju ar Smart-ID, kā arī nodrošinājām produktu piegādi ne tikai ar kurjeru uz pakomātiem, bet arī “Tele2” klientu centrus izveidojām par pick-up punktiem, lai klienti spētu ērtāk saņemt internetā pasūtīto preci. Daudzi no šiem projektiem bija mūsu plānos, taču pandēmijas laikā to loma būtiski pieauga un tie kļuva par prioritārajiem,” atzīst V.Vancovičs.

Runājot par šo gadu, Valdis Vancovičs atzīst, ka nozarē turpināsies asa konkurence. Mobilo sakaru operatori izmanto atšķirīgas biznesa stratēģijas un pieejas klientu piesaistē. Nozari ietekmēs demogrāfiskā situācija valstī, jo Latvijas iedzīvotāju un līdz ar to arī klientu skaits samazinās: “Iepriekš šo demogrāfisko aspektu daļēji līdzsvaroja tūrisma un ceļošanas industrija, kas šobrīd piedzīvo būtisku kritumu. Tādēļ operatori šogad centīsies radīt jaunus produktus un meklēt arī jaunus biznesus, kuros ienākt un nostiprināt pozīcijas. Taču no operatoru savstarpējās konkurences ieguvēji noteikti būs klienti, turpinot izdevīgi saņemt kvalitatīvus mobilos sakaru pakalpojumus.”

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti