Biznesam  |  Blogs  |  RU
2.02.2018

"Tele2" 2017. gadā par 13,7% kāpina apgrozījumu un palielina klientu skaitu

2017. gads vadošajam mobilo sakaru operatoram “Tele2” noslēdzies ar apgrozījuma pieaugumu par 13,7% salīdzinājumā ar 2016. gada rādītājiem un sasniedza 119,6 miljonus eiro. Savukārt 2017. gada ceturtajā ceturksnī pret to pašu periodu 2016. gadā  apgrozījums pieauga par 22,6%. Arī operatora klientu skaits pērn turpināja augt, “Tele2” kļūstot par izvēli nr. 1 tiem mobilo sakaru lietotājiem, kuri vēlējās mainīt savu līdzšinējo mobilo sakaru operatoru. 

Būtiski,  ka “Tele2” arī pērn saglabāja augstus EBITDA rentabilitātes rādītājus, kas salīdzinot ar 2016. gadu pieauga par četriem procentiem, sasniedzot 36% atzīmi. “Šo nenoliedzami  augsto rādītāju pamatā ir prasme radīt klientiem pievilcīgus un izdevīgus piedāvājumus, vienlaicīgi nodrošinot arī visaugstāko kvalitāti. Bez pievilcīga tarifu plānu portfeļa, mūsu veiksmes faktors ir darba efektivitāte, sistemātiski sekojot izmaksu jautājumiem un vienlaikus ieguldot attīstībā. Pateicoties jaunāko tehnoloģiju iespējām, spējam strādāt gan kvalitatīvi, gan efektīvi,” stāsta  “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
 
2017. gadā “Tele2” ieguldījumi attīstībā sasniedza 8,6 miljonus eiro. Kā jau ziņots, 2018. gada investīciju apjoms infrastruktūras attīstībā tiks palielināts līdz pat 11 miljoniem eiro, izbūvējot ap 50 jaunu bāzes staciju un palielinot esošo staciju kapacitāti, tādējādi aktīvi gatavojoties 5G ieviešanai valstī. 
 
“Tele2” augošo apgrozījumu lielā mērā veido klientu ieņēmumu pieaugums par 12,5%, kā arī vēl nebijis telefonu, planšetdatoru, datoru un citu viedierīču, kā arī aksesuāru tirdzniecības pieaugums par 27%. Kā skaidro “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe, pieaugumu veido gan paplašināts un daudzveidīgāks piedāvājums, gan lielāks sabiedrības pieprasījums pēc dažāda veida viedierīcēm, kā arī patērētāju pirktspējas pieaugums.  “Esam novērojuši, ka kopā ar telefonu mūsu klienti uzreiz iegādājas arī citus, papildu aksesuārus un viedierīces un ļoti svarīga ir kvalitāte ,” stāsta Dace Škrabe.
 
“Tele2” arī 2018. gadā plāno aktīvi strādāt  pie uzņēmuma rādītāju izaugsmes, ieguldot  jaunajās tehnoloģijās. Tāpat, tiks paplašināts viedo tehnoloģiju un aksesuāru piedāvājums klientiem.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti