Mēs arī maijā saviem klientiem, kuriem nav bezlimita pieslēgums, dāvājam iespēju lietot bezlimita internetu bez papildu maksas. Apzināmies, cik svarīga pašreizējos apstākļos ir pieeja internetam, ko pierāda arī mobilo datu patēriņa pieaugums līdz pat 200% to klientu vidū, kuriem iepriekš nebija pieeja bezlimita datiem.
Straujais datu patēriņa pieaugums arī norāda, ka šo klientu tarifu plāns esošajā situācijā faktiski nav atbilstošs viņu mobilo sakaru lietošanas paradumiem, jo internets tiek patērēts līdz pat 3 reizēm vairāk.
Ņemot vērā klientu milzīgo pieprasījumu pēc datu patēriņa, mēs esam raduši iespēju nākt pretī klientiem arī nākamajā pusgadā, vienlaicīgi arī turpmāk nodrošinot kvalitatīvu tīkla darbību pie tik augstas noslodzes. Proti, no jūnija līdz pat gada beigām mūsu klientiem, kuriem nav bezlimita tarifu plāns, būs iespēja lietot bezlimita mobilo internetu, pie ikmēneša rēķina piemaksājot EUR 2,50. Savukārt iepriekš pieslēgto bezlimita tarifu plāna īpašnieki varēs izmantot bezlimita datus savai papildu SIM kartei.
Pirms pusotra gada mēs rīkojām kampaņu, kurā aicinājām klientus pieteikties bezlimita datu lietošanai un interese bija milzīga – veidojās garas rindas un neapmierinātība klientu vidū, jo viņi nevarēja laicīgi sākt lietot bezlimita internetu. Lai šā brīža ārkārtējā situācijā klientiem kādā brīdi netiktu ierobežotas iespējas lietot tik daudz interneta, cik nepieciešams, mēs jūnijā klientu tarifu plāniem noteiksim neierobežotu datu apjomu – tas šobrīd lielākajai daļai klientu ir ērtākais veids. Ja klients tomēr nevēlas izmantot šo pakalpojumu, viņš jebkurā brīdi var ļoti vienkārši no tā atteikties, nosūtot bezmaksas īsziņu ar tekstu STOP uz 1681.
Lai nodrošinātu Elektronisko sakaru likuma 23. panta 3. daļa norādīto informēšanas pienākumu un termiņu, mēs 29. un 30. aprīlī, tas ir vismaz 1 mēnesi iepriekš, informējam savus klientus par līgumu noteikumu izmaiņām. Par šo iespēju esam klientus informējuši ar īsziņu un ikmēneša rēķina palīdzību.
Mēs vienmēr ievērojam iepriekš minētos principus, veicot izmaiņas tarifu plānu noteikumos, kas ir līguma sastāvdaļa. Atvainojamies, ja kādam šīs izmaiņas nav bijušas piemērotas. Priecājamies par ikvienu klientu, kurš novērtē iespēju lietot bezlimita datus!
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
24.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...