9.02.2016
Investējot 30 000 eiro, Daugavpilī atvērts “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs
Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” paziņo, ka ir atvēris jau otro jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Daugavpilī, Kandavas ielā 19. Investējot 30 000 eiro, jau esošo klientu apkalpošanas centru “Tele2” ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizaina konceptu, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu. Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs “Samsung” fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā var aplūkot jaunākās “Samsung” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.”
“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Pirms diviem gadiem izvēlējāmies tieši Daugavpili, kur atvērt “Tele2” pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Latgalē. Iedzīvotāji augstu novērtē mūsu klientu apkalpošanas centru un, ņemot vērā tā augsto apmeklētību – vidēji mēnesī nodrošinām servisu vairāk nekā 20 000 esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem, pieņēmām lēmumu arī otru “Tele2” klientu apkalpošanas centru pārveidot saskaņā ar jauno konceptu. Jaunais centrs priecēs apmeklētājus ne tikai ar modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. “Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus”
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās no plkst. 9:00 – 18:00, kā arī sestdienās no plkst. 10:00 – 15:00. Pirmajiem pircējiem “Tele2” ir sarūpējis arī dāvanas.
Pirmais “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Daugavpilī atrodas tirdzniecības parka “SOLO” telpās, Rīgas ielā 9.
“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās no plkst. 9:00 – 18:00, kā arī sestdienās no plkst. 10:00 – 15:00. Pirmajiem pircējiem “Tele2” ir sarūpējis arī dāvanas.
Pirmais “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Daugavpilī atrodas tirdzniecības parka “SOLO” telpās, Rīgas ielā 9.
“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
25.03.2024
“Tele2” 5G tīkla pārklājums aptvers 85% Latvijas teritorijas līdz gada beigām
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” 5G tīkls līdz šī gada beigām būs pieejams jau 85% Latvijas teritorijas. Jau šobrīd “Tele2” tīklā darbojas vairāk nekā 250 000 5G ierīču, bet mobilo datu patēriņš 5G tīklā pēdējā gada...
22.03.2024
Pētījums: tikai 10% vecāku ir svarīgas atzīmes, ar kādām bērns pabeigs skolu
Tikai 10% vecāku ir būtiskas bērnus atzīmes liecībā un eksāmenos pēc skolas absolvēšanas, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat Latvija” veiktais pētījums “Vecāku skolu izvēles kritēriji un gaidas”. Vecāki...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....