Biznesam  |  Blogs  |  RU
9.02.2016

Investējot 30 000 eiro, Daugavpilī atvērts “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” paziņo, ka ir atvēris jau otro jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Daugavpilī, Kandavas ielā 19. Investējot 30 000 eiro, jau esošo klientu apkalpošanas centru “Tele2” ir pilnībā pārbūvējis, ieviešot jauno dizaina konceptu, vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojot un nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu. Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs “Samsung” fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā var aplūkot jaunākās “Samsung” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.”

“Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Pirms diviem gadiem izvēlējāmies tieši Daugavpili, kur atvērt “Tele2” pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Latgalē. Iedzīvotāji augstu novērtē mūsu klientu apkalpošanas centru un, ņemot vērā tā augsto apmeklētību – vidēji mēnesī nodrošinām servisu vairāk nekā 20 000 esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem, pieņēmām lēmumu arī otru “Tele2” klientu apkalpošanas centru pārveidot saskaņā ar jauno konceptu. Jaunais centrs priecēs apmeklētājus ne tikai ar modernu iepirkšanos un vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, bet arī plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. “Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus”
 
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, un apmeklētāji ir gaidīti darba dienās no plkst. 9:00 – 18:00, kā arī sestdienās no plkst. 10:00 – 15:00. Pirmajiem pircējiem “Tele2” ir sarūpējis arī dāvanas.
 
Pirmais “Tele2” jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Daugavpilī atrodas tirdzniecības parka “SOLO” telpās, Rīgas ielā 9.
 
“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.
 
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.
 
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.
 

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti