Biznesam  |  Blogs  |  RU
14.02.2018

Ēnu diena "Tele2": jaunieši dod priekšroku mārketinga profesiju pārstāvjiem

Šodien, 14.februārī, visā Latvijā risinās Ēnu diena 2018, kuras ietvaros 1.-12. klašu skolēni  apmeklē kārotās darba vietas un ēno dažādu profesiju un nozaru pārstāvjus.  Arī vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” darbiniekus šodien ēno vairāk kā 20 jauniešu,  lielākajai daļai izvēloties tieši mārketinga un telemārketinga speciālistus.

Vislielāko interesi skolēniem izraisa radošās profesijas – “Zelta Zivtiņa” zīmola vadītājam un “Tele2” zīmola vadītājai šodien seko 12 skolēni. Jauniešus piesaista arī telemārketinga speciālista darbs,  IT un e-risinājumu nodaļas darba specifika, kā arī biroja vadītājas un personāla atlases speciālista ikdienas pienākumi. Savukārt daži jaunieši izvēlējās ēnot Tele2 klientu apkalpošanas speciālistus, kuri ikdienā strādā Tele2 centros.
 
“Profesiju klāsts, kurās var uzsākt karjeru, pieaug ar katru gadu un ļoti būtiski ir rūpīgi izzināt jomu, ar kuru jaunietis vēlas saistīt savu nākotni.  Bieži vien jauniešu gaidas nesakrīt ar reālo darba specifiku un Ēnu diena ir izcila iespēja saprast, vai izvēlētā joma ir īstā. Iesaku šo iespēju izmantot visiem un labāk atkārtot no gada uz gadu, lai gūtu vēl plašāku priekšstatu par izvēlēto darbības jomu,” komentē “Tele2” personāla vadības direktore Aija Bite-Ozere.
 
Visi jaunieši, kuri šodien izvēlējās ēnot kādu no “Tele2” darbiniekiem, sākotnēji tika iepazīstināti ar uzņēmuma darba specifiku un profesiju dažādību. Lai iepazīšanās notiktu raitāk, ēnas devās ekskursijā pa visu biroju, to apvienojot ar spēli  "Catch Tele2".  Ēnām, vadoties pēc īpašas kontrolpunktu sistēmas, bija iespēja nokļūt katrā uzņēmuma departamentā, vērot tā darbu un aprunāties ar visdažādāko profesiju pārstāvjiem. Pēc iepazīšanās ekskursijas jaunieši devās katrs pie sava speciālista un turpināja izzināt viņiem visvairāk interesējošo jomu.
 
Jau tradicionāli “Tele2” norisināsies arī iekšēja ēnu nedēļa, kad darbinieks varēs ēnot darbinieku, tādējādi kolēģiem labāk iepazīstot vienam otru un dziļāk izzinot uzņēmumā  notiekošos procesus.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti