Biznesam  |  Blogs  |  RU
17.11.2015

Dobelē Tele2 atver jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru

Vadošais mobilo sakaru operators Tele2 atver pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē, t/c Rimi telpās, Brīvības ielā 30. Tele2 izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Dobeles iedzīvotājiem Tele2 piedāvā vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, bet arī plašāko jaunāko ierīču un aksesuāru izvēli.
 

Tele2 mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Priecājos, ka esam atvēruši pirmo Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē! Investējot 24 000 eiro, klientu apkalpošanas centrā Dobelē mēs ieviesām jauno dizaina konceptu, kā arī tehnoloģiski to aprīkojām vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un atverot jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.”
 
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Tele2 strādā trīs darbinieki, kuri līdz šim strādāja Tele2 klientu apkalpošanas centrā, kas atradās Rimi tirdzniecības telpās Baznīcas ielā 14.
 
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir laipni gaidīti katru dienu no plkst. 9:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā Tele2 ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.
 
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum un klientu vajadzībām. Vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 sāka Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 20 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
 
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Puse Latvijas iedzīvotāju ir Tele2 klienti.
 

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

20.04.2021

Aptauja: iedzīvotāji sagaida, ka uzņēmumi sniegs atbildi ātrāk nekā 1 stundas laikā

Mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma centra “SKDS” veiktā Latvijas iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja liecina, ka 44% uzņēmēju atbildes uz gandrīz visiem klientu jautājumiem, kas saņemti digitālajos kanālos, sniedz diennakts laikā. Taču iedzīvotāju jeb klientu ekspektācijas ir daudz augstākas, proti, 34% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka uzņēmumam uz uzdoto jautājumu būtu jāreaģē vienas...
16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti