Vadošais mobilo sakaru operators Tele2 atver pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē, t/c Rimi telpās, Brīvības ielā 30. Tele2 izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un tagad arī Dobeles iedzīvotājiem Tele2 piedāvā vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, bet arī plašāko jaunāko ierīču un aksesuāru izvēli.
Tele2 mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Priecājos, ka esam atvēruši pirmo Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Dobelē! Investējot 24 000 eiro, klientu apkalpošanas centrā Dobelē mēs ieviesām jauno dizaina konceptu, kā arī tehnoloģiski to aprīkojām vienlaikus nodrošinot arī plašāko jaunāko mobilo ierīču un aksesuāru sortimentu. Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un atverot jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus.”
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Tele2 strādā trīs darbinieki, kuri līdz šim strādāja Tele2 klientu apkalpošanas centrā, kas atradās Rimi tirdzniecības telpās Baznīcas ielā 14.
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir laipni gaidīti katru dienu no plkst. 9:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā Tele2 ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum un klientu vajadzībām. Vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 sāka Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 20 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Puse Latvijas iedzīvotāju ir Tele2 klienti.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Tele2 strādā trīs darbinieki, kuri līdz šim strādāja Tele2 klientu apkalpošanas centrā, kas atradās Rimi tirdzniecības telpās Baznīcas ielā 14.
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir laipni gaidīti katru dienu no plkst. 9:00 – 21:00. Atvēršanas nedēļā Tele2 ir sarūpējis apmeklētājiem dāvaniņas un citus pārsteigumus.
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum un klientu vajadzībām. Vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Tele2 sāka Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 20 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Puse Latvijas iedzīvotāju ir Tele2 klienti.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...