Vadošais mobilo sakaru operators Tele2 ir atvēris pirmo jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru Cēsīs. Tagad Cēsu iedzīvotāju un viesi varēs baudīt vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī izvēlēties nepieciešamo no plašā Tele2 mobilo sakaru pakalpojumuun jaunāko ierīču un aksesuāru klāsta. Jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs īpaši priecēs Samsung fanus un jaunāko ierīču entuziastus – īpašā stendā varēs aplūkot jaunākās Samsung mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā.
Tele2 mazumtirdzniecības vadītāja Dace Škrabe : “Mūsu izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un priecājos, ka esam atvēruši pirmo Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru arī Cēsīs! Augsts klientu serviss ir mūsu prioritāte, tāpēc arī turpmāk rūpēsimies par klientu ērtībām, veicot nozīmīgus ieguldījumus un atverot jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus citās pilsētās.”
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Tele2 strādā visi četri darbinieki, kuri līdz šim strādāja Tele2 klientu apkalpošanas centrā, kas atradās “Maxima” tirdzniecības telpās.
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir gaidīti:
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Tele2 sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 19 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Tele2 klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā Tele2 strādā visi četri darbinieki, kuri līdz šim strādāja Tele2 klientu apkalpošanas centrā, kas atradās “Maxima” tirdzniecības telpās.
Tele2 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centra apmeklētāji ir gaidīti:
- darba dienās no plkst. 9:00 – 20:00,
- sestdienās 9.00-18.00,
- svētdienās: 9.00-16.00.
Tele2 klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts Tele2 AB grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Tele2 sāka vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd koncepts ir veiksmīgi ieviests jau 19 klientu apkalpošanas centros Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī. Kopumā Latvijā darbojas 39 Tele2 klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
Tele2 šogad atkārtoti ir atzīts par klientu uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums Tele2 augstajai servisa kvalitātei. Tele2 klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...