Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma aģentūras SKDS veiktā iedzīvotāju aptauja atklāj, ka pēdējā gada laikā aptuveni 30% iedzīvotāju nav iegādājušies kādu preci vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazvanīt konkrēto uzņēmumu.
Daudziem var šķist, ka telefona zvani vairs nav būtiski preču vai pakalpojumu pārdošanā, taču 67% aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka klienti viņiem zvana pa telefonu, lai uzzinātu par precēm vai pakalpojumiem un tos iegādātos.
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.04.2024
“Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī audzis par 1,4 %
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 1,4 %, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedzis 42,7 milj. eiro. Apgrozījuma kāpumu veidoja gan klientu skaita...
15.04.2024
“Tele2” brīvprātīgajam darbam gatavs veltīt 3200 darbinieku stundas gadā
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” darbinieki turpmāk varēs izmantot vienu apmaksātu darba dienu gadā, kuru veltīt brīvprātīgajam darbam. Ja katrs uzņēmuma darbinieks vienu darba dienu jeb 8 stundas veiks brīvprātīgo darbu,...