Klientu centra vadītājs Rīgā

Ja vēlies:

  • Veikt Tele2 klientu centra ikdienas vadību;
  • Izzināt klientu vajadzības un vēlmes;
  • Plānot, organizēt, kontrolēt un veikt pārdošanas procesus;
  • Nodrošināt Tele2 Klientu apkalpošanas standarta ievērošanu Tele2 Centrā;
  • Pārraudzīt un veikt administratīvos uzdevumus (t.sk. darba grafiki, inventarizācijas, dokumentu plūsmas koordinēšana);
  • Nodrošināt precīzu, korektu un procedūrām atbilstošu preču uzskaiti;
  • Ievadīt darbā jaunos kolēģus, veicot mentora pienākumus;
  • Efektīvi vadīt un organizēt savas komandas darbu;
  • Sniegt priekšlikumus Tele2 Centru darbības un kvalitātes uzlabošanai.
 

Un Tev ir:

  • Teicamas pārdošanas prasmes;
  • Augsta saskarsmes kultūra un atbildības sajūta;
  • Prasme lietišķi komunicēt gan mutvārdos, gan rakstiski;
  • Optimistisks dzīves redzējums un entuziasms;
  • Spēja motivēt un iedvesmot;
  • Līdera dotības un iniciatīva;
  • Precizitāte un godprātība.

Piesakies vakancei:

Nav norādīts - Vārds Uzvārds
Nav norādīts - E-pasta adrese
Nav pareizs - E-pasta adrese
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Formāti: PDF, DOC, līdz 2MB.