Biznesa klientu lojalitātes projektu vadītājs

Ja šis ir tieši tas, ko vēlies darīt Tele2:

  • papildu pārdošanas (Upsell) programmu izstrāde
  • klientu noturēšanas (Winback) aktivitāšu pārvaldība
  • klientu lojalitātes stratēģijas izstrāde
  • sadarbības koordinēšana ar iesaistītajām struktūrvienībām
  • analizēt B2B klientu paradumus un izstrādāt ieteikumus nepieciešamajiem produktu/pakalpojumu vai citiem uzlabojumiem

Un ja Tev ir:

  • pieredze klientu lojalitātes un papildu produktu pārdošanas programmu izstrādē
  • spējas rast, piedāvāt un izpildīt risinājumus izaicinājumiem
  • izpratne par telekomunikāciju biznesu un zināšanas klientu vajadzību izpētē
  • augstākā izglītība mārketingā, uzņēmējdarbībā vai ekonomikā
  • uz rezultātu izpildi orientēts cilvēks
  • teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

Strādājot pie mums, Tu iegūsi:

  • interesantu un atbildīgu darbu starptautiska uzņēmumā
  • kvalifikācijai un ieguldītajam darbam atbilstošu atalgojumu
  • dinamisku un uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru
  • draudzīgus, atsaucīgus, profesionālus kolēģus un vadītājus
  • veselibas apdrošināšanu
  • iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas ne tikai darba ikdiena, bet arī uzņēmuma organizētajās apmācībās

Konfidencialitāti garantējam.

Piesakies vakancei:

Nav norādīts - Vārds Uzvārds
Nav norādīts - E-pasta adrese
Nav pareizs - E-pasta adrese
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Nav norādīts
Formāti: PDF, DOC, līdz 2MB.