Biznesa klientu apkalpošanas un piepārdošanas speciālists

Tavi galvenie darba pienākumi būs:

  • esošo Tele2 Biznesa klientu apkalpošana un produktu pārdošana;
  • vislabāko risinājumu piedāvāšana klientam;
  • klientu lojalitātes veicināšana;
  • sekot līdzi telekomunikāciju tendencēm un vispārējām nozaru aktualitātēm.

Ja Tevi ir:

  • veiksmīga pieredze klientu apkalpošanā un produktu pārdošanā;
  • augsts enerģijas līmenis un mērķtiecīga, produktīva aktivitāte;
  • teicamas komunikācijas prasmes;
  • spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • atvērtība, spēja pielāgoties pārmaiņām;
  • latviešu un krievu valodas prasmes, vēlamas arī angļu valodas zināšanas;
  • iemaņas darbā ar MS Office programmām (Word, Excel,PowerPoint).

Pievienojies un iegūsti:

  • interesantu un atbildīgu darbu starptautiska uzņēmumā;
  • dinamisku un uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
  • stabilu un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu;
  • draudzīgus, atsaucīgus, profesionālus kolēģus un vadītājus;
  • veselības apdrošināšanu;
  • īpašus piedāvājumus telekomunikāciju pakalpojumiem.

Mēneša atalgojums no 1350.00 līdz 2300 bruto

N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Konfidencialitāti garantējam.

Piesakies vakancei:

Nav norādīts - Vārds Uzvārds
Nav norādīts - E-pasta adrese
Nav pareizs - E-pasta adrese
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Nav norādīts
Formāti: PDF, DOC, līdz 2MB.
* CV un pieteikuma vēstulē lūgums norādīt kontaktinformāciju (telefons, e-pasts), informāciju par iegūto izglītību un kvalifikāciju, kā arī darba pieredzi, neiekļaujot sensitīva rakstura datus. Informējam, ka iesniegto informāciju, t.sk. tavus personas datus apstrādās SIA “Tele2”, ar mērķi izvērtēt piemērotību norādītajam amatam. Aicinām iepazīties ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Tele2 Privātuma politikā.