Marita Romanovska

Klientu apkalpošanas departamenta direktore



Marita ir ieguvusi plašu pieredzi strādājot telekomunikāciju nozarē, ieņemot dažādus amatus Tele2 jau kopš uzņēmuma darbības uzsākšanas Latvijā 2000.gadā. Kopš 2008. gada Marita kā Tele2 Klientu apkalpošanas departamenta direktore rūpējas par Tele2 klientiem, kas ir puse Latvijas iedzīvotāju. 

Maritas vadībā Tele2 ir ieviesis klientu servisa procesu vadības modeli, kas aptver visus kvalitātes vadības aspektus atbilstoši pasaulē vadošajiem klientu atbalsta procesu standartiem, kurus ir definējusi un pastāvīgi papildina starptautiska organizācija Customer Operations Performance Center Inc. (COPC). 
 
Marita ir absolvējusi Latvijas Universitāti, iegūstot bakalaura grādu filozofijā. Maritai ir COPC-2000® VMO sertifikāts.
 
Ārpus darba Marita velta daudz laika dažādām kultūras aktivitātēm – kino vēsturei, teātrim un literatūrai.