Teamer
tarifu plāni

Nepazaudējiet nevienu
klienta zvanu

Teamer tarifikācija

Viesabonēšanas zvani

Ceļojot, zvani droši!

Apskatīt

Starptautiskie zvani

Zvani uz ārzemēm – vēl izdevīgāk!

Apskatīt

Vēl neesi Tele2 klients?

Atstāj savu numuru un mēs ar tevi sazināsimies tuvākajā darba dienā.    

Uzgaidiet...
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!

Noderīgi

Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Visērtāk to būs izdarīt pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 sadaļā "Patēriņš". Ja steidzies, vari arī ātri nosūtīt bezmaksas īsziņu ar burtu “i” uz numuru 9911.
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.

Ja būsi izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu, nosūtīsim tev īsziņu. Ja vajadzēs vēl, varēsi arī nopirkt papildu datu apjomu, atverot īsziņā iekļauto saiti dati.tele2.lv.
 
Ja bieži sanāk piepirkt internetu, noteikti apsver iespēju pieslēgt citu tarifu plānu, kas būs izdevīgāk. Uzzini vairāk šeit. 
Kāds ir mans tarifu plāns?
Noskaidrot, kādu tarifu plānu tu šobrīd izmanto, vari nosūtot bezmaksas īsziņu ar burtu ´uz numuru 9911 vai arī pašapkalpošanās portālā Mans Tele2.

Ņem vērā:
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.
 
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Tarifu plānu iespējams mainīt:  
Tarifu plānu vari mainīt vienu reizi mēnesī, jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietots konkrētais tarifu plāns.
 
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Mūsu pakalpojumi Eiropā kā mājās ir pieejami izmantošanai īslaicīgiem ceļojumiem un nav paredzēti ilgstošas vai pastāvīgas uzturēšanās laikā, saskaņā ar Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumiem.
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Saņemsi īsziņu ar piedāvājumu iegādāties papildu datu apjomu, apmeklējot: https://dati.tele2.lv
Sekot līdzi izmantotajam datu apjomam vari:
  • Mans Tele2 (www.mans.tele2.lv vai mobilajā lietotnē),
  • nosūtot īsziņā burtu "i" uz numuru 9911.
Citi jautājumi
Citi jautājumi
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti