Biznesam  |  Blogs  |  RU
17.03.2017

Turpina augt “Tele2” klientu apdrošināto ierīču apjoms

Salīdzinot ar pagājušo gadu, vērojams straujš pieaugums to “Tele2” klientu skaitā, kuri, iegādājoties jaunu viedtelefonu, to izvēlas arī apdrošināt. Pagājušā gada beigās savu pie “Tele2” uz nomaksu iegādāto ierīci apdrošināt pret kritieniem un cita veida bojājumiem bija izvēlējušies divas reizes vairāk klientu, salīdzinot ar to pašu periodu gadu iepriekš.
 

“Priecājos par augošo apdrošināto viedtelefonu apjomu “Tele2” tīklā - tas nozīmē, ka mūsu klienti būs vairāk pasargāti pret iespējamiem zaudējumiem dažādos negadījumos. Pamazām tuvojamies Eiropas līmenim, kur savas ierīces apdrošināt izvēlas teju katrs otrais pircējs.  Mobilās ierīces ir svarīga mūsu ikdienas dzīves sastāvdaļa un esam pie tām ļoti pieraduši. Ir nepatīkami, ja pēc kritiena vai citu bojājumu dēļ ierīce vairs nav darba kārtībā un seko dārgs remonts,” stāsta Didzis Solims, “Tele2” produktu direktors.
 
“Analizējot apdrošināšanas atlīdzības gadījumus, redzam, ka visbiežāk viedierīces cieš no kritieniem, kā rezultātā tiek bojāts ne tikai ekrāns, bet arī citas detaļas, piemēram, fotokamera. Izplatīti ir gadījumi, kad ierīce iekrīt ūdenī, to sabojā bērni vai mājdzīvnieki, bet visnepatīkamākās ir situācijas, ja ierīce tiek nozagta. Esam priecīgi, ka varam klientiem piedāvāt plašu apdrošināšanas pakalpojumu, kas ietver ne tikai ekrāna, bet arī citus bojājumus, piemēram, fotokamerai, kas nereti var veidot pat pusi no ierīces vērtības. Tāpat esam novērojuši, ka mūsu klienti, kuri dod priekšroku dārgākām ierīcēm, aktīvāk izmanto iespēju tās apdrošināt arī pret zādzību,” piebilst D.Solims.
 
“Tele2” saviem klientiem piedāvā iegādāties apdrošināšanu ne tikai mobilajam tālrunim, bet arī planšetdatoram vai datoram. Klientu ērtībai ir pieejama divu līmeņu apdrošināšana: daļēja apdrošināšana pret ierīces bojājumiem, tai skaitā šķidruma nodarītiem zaudējumiem, kas neiekļauj zādzības risku, vai pilna apdrošināšana, kas ietver gan ierīces bojājumus, tai skaitā arī šķidruma nodarītos zaudējumus, gan apdrošināšanu pret zādzību.
 
Par apdrošināšanas gadījumu pieteikšanu vairāk var uzzināt “Tele2” mājas lapā: https://www.tele2.lv/papildu-pakalpojumi/apdrosinasana-iericei/. Ja ierīcei ir nepieciešams remonts, tas tiks veikts sertificētā servisā, lai saglabātu ražotāja 2 gadu garantiju programmatūras defektiem un funkcionalitātes traucējumiem. 
 

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti