Biznesam  |  Blogs  |  RU
8.12.2017

“Tele2” personāla atlases procesā izmantos virtuālo realitāti

Lai potenciālos darba ņēmējus iepazīstinātu ar dažādām darba situācijām, vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” uzsāks personāla atlases procesā izmantot virtuālās realitātes testus. Pateicoties Gear virtuālās realitātes (VR) brillēm, jau pirmajā darba intervijā kandidātiem būs iespēja nokļūt reālās darba situācijās un vērot, piemēram, klientu apkalpošanas centru darbību un konsultantu ikdienu. Tāpat tiks piedāvāta iespēja iepazīties ar “Tele2” biroja darbu. 

“Inovatīvas tehnoloģijas sniedz mums daudz plašākas iespējas itin visās jomās. Arī personāla vadība šobrīd piedzīvo pamatīgu attīstību. Tikai ar konkurētspējīgu atalgojumu un sociālajām garantijām vairs nevar pretendēt uz kārota darba devēja statusu. Uzņēmumam jāspēj piedāvāt unikālu pieredzi, pārsteigt potenciālos darbiniekus jau pirmajā saskarsmē ar uzņēmumu,” stāsta “Tele2” personāla vadības direktore Aija Bite-Ozere.
 
Jāatzīmē, ka virtuālā realitāte būs pieejama ne tikai potenciālajiem kandidātiem, bet arī esošajiem “Tele2” darbiniekiem. Šī gada decembrī uzņēmums biroja atpūtas istabu aprīkoja ar HTC VR brillēm, kas ir labākā un kvalitatīvākā virtuālās realitātes sistēma tirgū. Ikviens darbinieks tagad varēs atpūsties no intensīva darba, smelties iedvesmu un enerģiju virtuālajā pasaulē. Darbiniekiem būs pieejamas vairākas spēles, kā arī “Google Earth” virtuālā programma, kas ļauj burtiski nokļūt jebkurā pasaules malā. Plānots, ka VR spēļu piedāvājums “Tele2” atpūtas istabā nepārtraukti palielināsies.

“Tele2” personālvadības un darba atlases process 2017. gada laikā būtiski attīstījās, iekļaujot labāko un mūsdienīgāko, ko digitālā pasaule piedāvā. Kopā ar VR briļļu pieredzi no septembra jauno darbinieku meklēšanā tiek iesaistīts arī čatbots jeb karjeras asistente Ieva. Čatbots uzrunā potenciālos darba ņēmējus “Messenger” platformā, piedāvājot viņiem vakances un stāstot par “Tele2” ikdienu. “Šī ir unikāla iespēja uzrunāt jauniešus viņiem ērtā un saprotamā veidā. Līdz šim Ieva mums ir palīdzējusi vismaz 200 potenciālo darbinieku piesaistē, kas būtiski atvieglo darbu mūsu komandai,” piebilst Aija Bite-Ozere.

“Tele2” arī nākamgad strādās pie darba procesu modernizācijas un digitālizācijas, dažādojot kolektīva ikdienu un piedāvājot inovatīvas darba metodes.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti