Biznesam  |  Blogs  |  RU
5.12.2019

Tele2 palielinās darbinieku skaitu

Turpinot savu attīstību, mobilo sakaru operators Tele2 nākamgad plāno palielināt kopējo darbinieku skaitu par vairāk nekā 10%. Pieaugums galvenokārt plānots komercdepartamentā, dubultojot strādājošo skaitu zvanu centra pārdošanas komandā.
 

Šobrīd uzņēmumā strādā aptuveni 280 darbinieki. Puse no tiem strādā Tele2 birojā Rīgā, bet otra puse – klientu apkalpošanas centros.

Turpinot uzņēmuma attīstību, plānojam būtiski palielināt mūsu komandu, lai arī turpmāk klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa pakalpojumus un apkalpošanu. Lai uzlabotu saziņu ikdienā ar klientiem, esam ieviesuši arī mūsdienīgus mākslīgā intelekta risinājumus, tomēr neskatoties uz to, vismaz pagaidām tehnoloģijas cilvēku nevar aizstāt pilnībā, it īpaši komunikācijā ar otru cilvēku,” atzīst Tele2 komercdepartamenta direktors Raivo Rosts. “Tieši tādēļ nākamgad mēs plānojam dubultot mūsu zvanu centra pārdošanas ekspertu komandu, kas ir lieliska darba vieta, piemēram, jauniešiem, kuri vēlas uzsākt savas darba gaitas. Es visiem stāstu, ka manas meitas noteikti izies zvanu centra pārdošanas eksperta skolu, jo tā viņām būs neatsverama pieredze, kas noderēs ikvienā darbavietā. Šajā pozīcijā cilvēks iemācās ātri domāt, kā arī komunikācijas un argumentācijas prasmes.”

Tele2 personāla vadītāja Aija Bite-Ozere stāsta, ka jau nākamā gada sākumā plānots palielināt komandu par aptuveni 40 jauniem darbiniekiem.

“Jaunu darbinieku piesaiste ir zināms izaicinājums ikvienam uzņēmumam, neatkarībā no tā, kāda ir situācija darba tirgū. Tele2 seko līdzi pasaules labākajām tendencēm, lai saviem darbiniekiem nodrošinātu mūsdienīgu darba vidi: esam investējuši gandrīz 1 miljonu eiro jaunā biroja izveidē, tāpat mūsu atalgojuma fonds pēdējo trīs gadu laikā palielinājies par 15%. Mūsu darbinieki novērtē arīdzan veselības apdrošināšanas programmu, ko iespējams iegādāties vēl diviem ģimenes locekļiem. Konkurētspējīgā darba vide, profesionālā komanda un daudzveidīgas motivēšanas aktivitātes ļāvušas mums pēdējos gados būtiski samazināt darbinieku mainību, saglabāt nemainīgi augstu darbinieku apmierinātības līmeni, kā arī būt vienam no iekārojamākajiem darba devējiem Latvijā” saka A.Bite-Ozere.

Tele2 aizvadītajā gadā nodokļos kopumā samaksājis 24,4 miljonus eiro. Gada laikā šī summa pieaugusi par aptuveni 7%, bet pēdējo piecu gadu laikā dubultojusies.

Zvanu centra pārdošanas eksperta vakancei vari pieteikties šeit.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti